Kunjungan Rakan FB, Hadiah Busday dan Majlis Resepsi

Kunjungan Rakan FB, Hadiah Busday dan Majlis Resepsi



ASSALAMUALAIKUM  adik2 blogger semua,sambungan dari majlis pernikahan anak kak Noor,gambar yang atas tu yang comey lotey empat orang tu ialah rakan2 fb yang sanggup naik belon dari KL semata2 untuk menghadiri majlis pernikahan anak akak diBrunei Darussalam ni, gambar ni masa dah selesai majlis ramai yang dah balik tinggallah tuan rumah dan keletihannya heee walaupun letih seharian tapi masih tetap senyum gumbira...


Anak2 sempat berposing lagi kat atas pelamin ..



Waduh ini dah terlebih gaya ni anak2 ku ...



Ni kek kejutan dari anak2 masa busday september 8  memang sedap dan lembut



Yang best dan terharu dapat hadiah Samsung Galaxy Note dari family, mula nya memang tak pandai nak menggodek tapi lama2 ALHAMDULILLAH yang penting pandai ambik gambar hahaa..



Wah up sikit lah dari BB ke Samsung ni oklah tu hehe


Majlis resepsi kat Bandar Seri Begawan



Bersama dengan besan waduhh dah tuo umur den ni...


Dari 7 dah tambah jadi 8 dah sekarang ni


Dengan kakak-kakak yang datang untuk meramaikan majlis sama je beso nya kan..

7 comments:

  1. Assalamualaikum Kak Noor :D
    Selamat Menerima Menantu :D Semoga Bahagia Hingga Ke Akhir Hayat...Amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlikmslm Lin cayang bukan senang tau nk terima menantu banyak kerja yg perlu dibereskan dan terimaksih jugak di atas doa nya ya amin ya robbal alamin

      Delete
  2. Salam Kak Nor...

    Wah! 3 in 1 tu, Selamat hari lahir kak Noor semoga umur dirahmati Ilahi. Ameen

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul Yatie macam2 in 1 dah ni terimakasih mudah2an berkat doa kenkawan ya aminnnn

      Delete
  3. selamat hari lahir kaknoor.wah dpt samsung galaxy note tu..best2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih Ina cayang
      tulah hadiah yg tak disangka2 heee sayang jugak depa kat makcik ni kan hee

      Delete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home