Pencarian Durian Berakhir Hari Ni, Open Order Crepe Durian Utk Warga Brunei...

Pencarian Durian Berakhir Hari Ni, Open Order Crepe Durian Utk Warga Brunei...


ASSALAMUALAIKUM dan selamat malam, dah sekian lama mencari raja buah ni hampir sebulan jugak sana sini supermarket kalau memang kebetulan keluar mesti nak cari buah durian tapi hampa semua, bukan apa sebab ramai yang ingin nak rasa crepe durian, dulu masa musim durian orang sini belum lagi terasa kot, dah habis musim baru lah ramai yang mengorder, jadi nya terpaksalah akak cari sana sini, akhirnya hari ni berakhir lah pencarian ni
ALHAMDULILLAH yang ramai mengidam nak makan tu INSYAALLAH akan tercapai lah




Ni dalam perjalanan ke Bandar Seri Begawan mencari SANG RAJA BUAH tu, akhirnya terjumpa lah kat satu supermarket kat sini, itu pun dapat info dari rakan anak kak Noor, terus tak buang masa zoom kesana.




Sanggup driving hampir sejam jugak tu perjalanan dari rumah kak Noor haha gara2 buah durian ni tak pe janji customer dapat makan kan..



AKHIRNYA berbaloii perjalanan kak Noor dapat durian satu troli lagi, orang keliling ada yang heran jugak tengok akak borong durian sampai satu troli, crepe punya pasal lah ni kan..
INSYAALLAH esuk bermula lah operasi crepe pulak....

KALAU ada warga Brunei yang bekenan dan nak merasa boleh lah wassap or msg 
+673 8739160 Kak Noor ok...

7 comments:

  1. senyum lebar kak noor dek penangan doyan tu ya...

    ReplyDelete
  2. akak wat bis durian crepes ke???? wahhhh jauh x dpt nak rasa/

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Noor...

    Kak kat Semenanjung ni durian tak der musim dah... tiap2 hari ada jer orang jual kat tepi jalan

    ReplyDelete
  4. Waaaa....hebat betul customer tu...dapat durian crepe special....

    ReplyDelete
  5. Kak Noor meng'crepe' la pulak ye. Di semenanjung ni bukan musim tapi masih ada buah. cuma harganya sangatla mahal.

    ReplyDelete
  6. sayangnyer KA x makan durian kak noor hehehe

    ReplyDelete
  7. tinginnya nak rasa durian crepe kak noor

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home