SUBHANALLAH Awan Bergulung DiBrunei Pagi Semalam

SUBHANALLAH Awan Bergulung DiBrunei Pagi Semalam

Assalamualaikum dan selamat beristirehat semua adik2 kak noor.
Hari ni kak noor nak kongsikan gambar awan dibumi Brunei Darussalam pagi semalam yang sempat dirakamkan oleh anak kak noor semasa perjalananan pulang dari sekolah, sungguh menakjubkan belum pernah kak noor tengok awan yg begitu panjang yg pergerakan nya agak pantas.  Supaya tiada apa yg buruk berlaku di bumi Brunei Darussalam ini  SUBHAANALLAH ALLAHU AKBAR sesungguhnya apa saja yg berlaku dimuka bumi ini adalah dengan izin mu jua ya ALLAH.

29 comments:

  1. Replies
    1. kasssiiiikkkkkkkkk.......cayalah....bilalah nk kiamat ni

      Delete
  2. Menurut apa yg saya baca fenomena awan bergulung ni hanya berlaku di Australia, tapi itulah kebesaran Allah S.W.T dimanapun DIA boleh tunjukkan jika itu yang DIA mahu. Fenomena ini juga telah dinyatakan didalam Al-Quran dan ia terbukti benar. Wallahuaalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohon perkongsian mengenai ayat al quran yg dimaksudkan.trima kasih.sharing is caring.

      Delete
  3. Asm Kak Noor

    Subahanallah.....saya tengok rase gerun...rasa cam hampir sangat dah dengan akhir zaman...

    ReplyDelete
  4. subhanallah... maha suci allah...

    Maka nikmat yang mana hendak kamu dustakan....

    ReplyDelete
  5. subhanaallah . bila tengok gambar ni ..teringat peringatan Allah dalam Al-Quran

    ReplyDelete
  6. Subhanallah... maha suci allah...Rasa takut pulak tengok awan mcm tu.

    ReplyDelete
  7. subahanallah...

    terima kasih kak Noor berkongsi
    sesungguhnya apa yang terkandung dalam Al Quran adalah kebenaran yang nyata..

    Semoga Allah melindungi bumi Brunei dan umatnya

    ReplyDelete
  8. Subahanallah .... kekuasaan Allah tunjukan dimana aje ..

    ReplyDelete
  9. Assalam kak noor, subahanallah, betapa besarnya kuasa allah, pasti menakjubkan bercampur ngeri melihat kejadian ni.

    ReplyDelete
  10. Subhanallah...
    Kak Noor.. sangat menakjubkan ciptaan Allah s.w.t.. semua ketentuanNya... moga tiada perkara yg tak diingini berlaku di sana... amin..

    ReplyDelete
  11. Subhanallah...sungguh menakjubkan ciptaan Allah s.w.t

    ReplyDelete
  12. mohon share kat fb ye kak

    ReplyDelete
  13. subhanallah moga xde apa2 yg tak baik berlaku yer kak noor

    ReplyDelete
  14. subhanallah...
    tp takut n seriau pulak tgk gulungan2 tu...

    ReplyDelete
  15. subhanallah.. memang bergulung betul awan tu

    ReplyDelete
  16. Subhanallah..tanda kekuasaan Allah

    ReplyDelete
  17. (Ingatlah) hari Kami menggulung langit seperti menggulung lembaran surat catitan; sebagaimana kami mulakan wujudnya sesuatu kejadian, Kami ulangi wujudnya lagi; sebagai satu janji yang ditanggung oleh Kami; sesungguhnya Kami tetap melaksanakannya.
    (Al-Anbiyaa' 21:104)

    ReplyDelete
  18. subhanallah... menakjubkan! mintak izin share ya k.nor =)

    ReplyDelete
  19. subhanallah, allahhuakbar...

    wana7370

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home