Lagi Gambar Raya Yang Sempat Di Rakamkan

Lagi Gambar Raya Yang Sempat Di Rakamkan



ASSALAMUALAIKUM dan selamat malam semua adik2 kak noor
SEMOGA semua nya sihat walafiat selepas hariraya ni ya
KAK NOOR dah tak larat nak bercakap banyak
BIAR LAH gambar berbicara ya, sepanjang hariraya pertama, ke 4 dan ke 5




ANTARA tetamu kak Noor yang sempat menjamah masakan kak noor yang entahlah apa2 hahaha tapi ALHAMDULILLAH respond yang memberansangkan




PAK HAJI NAIM sibuk melayan tetamu sampai tak sempat nak duduk 



 ADUS Mak Hajah pun sama jugak dah tak dapat nak duduk tenang hahaha




KASI chance kat tetamu makan dulu pastu baru lah tuan rumah haha




INI keesukan hari nya lagi memasak lagi sebab ada yang nak datang beraya
TAK KERING tangan makcik sorang ni




KARI nenas dan ikan masin




SAMBAL tumis sotong kering




DAGING blackpepper



ACAR limau akak kak Noor

ANTARA menu kak noor yang sempat disediakan pada tetamu kak Noor yang sempat di rakamkan gambarnya, ada jugak yang tak sempat nak rakamkan gambar sebab tetamu datang sebelum ready hahaa..

5 comments:

  1. Salam.. tak cukup tangan dan tak sempat duduk kak Noor.. ha ha enjoy sungguh tetamu ya.. jeles I..

    ReplyDelete
  2. wah..seronoknya.. auntie, chafing dish and cake stand tu cantik..beli dimana? :)

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya kak noor
    seronok terima kunjungan tetamu
    Menu2 pun sedap2,

    ReplyDelete
  4. Saya yang datang 'bertamu' dan menengoknya kat sini pun letih. Banyaknya kak Noor masak. Aduss kalau saya mahu seminggu 'pengsan'. Tapi sedap-sedaplah nampaknya.

    ReplyDelete
  5. byk betul msknya tu kak noor... msk byk2 ni seronok tp kena ada ramai pembantu barulah tak penat sgtkan.. tp takper kak noor ramai anak dara leh bantu.. hehe..
    yg sy terpegun tgk rumah kak noor tu... besar betul ngan hiasan dlamannya yg mewah... akak memang akan menetap kat sana terus ke kak? bestnyer...entah bilalah sy nak sampai ke sana...

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home