Baby boy cucu pertama

Baby boy cucu pertama

Alhamdulillah dah beberapa hari menanti kelahiran cucu pertama, akhirnya dengan rasminya hari ni mokcik dah jadi Tok dan Tok Wan, lepas ni mungkin dah tak sibuk didapur tapi sibuk dengan urusan cucu lah pulok !!!

24 comments:

  1. Tahniah, kak Noor. Comelnya cucu... :)

    ReplyDelete
  2. yehuuuuu TAHNIAH kak....dpt cucu :-)

    ReplyDelete
  3. thanks Fiza, Cik Cammy & Mrs.Eady sempat tengok cucu pertama ni..

    ReplyDelete
  4. Hamboi hamboii Tok Wan... kemain lagi dah tak mo jengok dapur dah... mentang2 dah dapat cucu ye he hehehhe, tahniah Kak Noor! Rezeki Allah dapat timang cucu!

    ReplyDelete
  5. Tahniah Noor, he he he naik pangkat dah ya..

    ReplyDelete
  6. Tahniah yer tok nor.. comel nyer cucu tu !

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak noor..comel sangat cucu tu

    ReplyDelete
  8. Tahniah k.Noor dan suami dpt cucu sulong....dah naik pangkat datuk dan nenek skrg.

    moga anak k.Noor sihat, baby juga sihat....slmt mengulik cucu!

    ReplyDelete
  9. Lepaih ni seisi rumah kelaparanlah... tok asyik mengelek cucu... sungguh ke nak gantung periuk belanga?... Tahniah kak Noor! Apa nama cucu tu?

    ReplyDelete
  10. Tahniah Kak Noor... Dah jadi nenek..Comel cucu akak. :)

    ReplyDelete
  11. tahniah Kak Noor....dah jadi nenek....comeynya

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah.. dah jadi nenek ya...

    ReplyDelete
  13. Alhamdulilah...tahniah tok dn tok wan! zila66

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum Kak Noor, tahniaahhh dah dpt cucu...dah jadi Tokwan yeaa... Comey cucu kak Noor tu... Pasni tok Wan belajar buat makanan untuk baby la pulak kan....hehe

    ReplyDelete
  15. tahniah kak NOOR..dah naik pangkat..

    ReplyDelete
  16. Tahniah... Comel nya cucu.. =)

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home