Macaroon Untuk Tempahan

Macaroon Untuk Tempahan


ASSALAMUALAIKUM dan selamat malam semua nya.
Hari-hari busy dengan macam-macam aktiviti luar dan dalam rumah.
Biasa lah sekarang ni walaupun lepas raya ada saja tempahan dari rakan-rakan.
Baru-baru ni ada yang menempah macaroon, terlupa nak snap yang banyak2 tu dah siap packing baru teringat, ni dah tinggal yang tak lawa hahaa ok lah tu sekadar jamu mata je kan
Bukan nya boleh makan pun heee....




SEPERTI biasa sebelum ni kak Noor memang dah banyak kali buat ikut resepi yang di SINI, tapi
kalau lama kita tak buat memang agak meragam jugak macaroon ni, tapi kali ni 
ALHAMDULILLAH, yang ni antara yang kureng menarik haha untuk tuan rumah ngap, yang lawa-lawa kena bagi orang lah kan..

FILLING nya pulak akak guna Nuttela, Peanut Butter dan Buttercream 
YANG mudah-mudah je kan sebab buat macaroon ni dah rumit jadi untuk filling tu biarlah  yang simple dimple je, tak lama sangat kat dapur tu, nak jugak berecon2 kat ruang tamu kan hahaha...

OKLAH selamat malam dari kak Noor
HAPPY WEEKEND UNTUK SEMUA YA...
JUMPA LAGI DI LAIN ENTRI
MUNGKIN NEXT ENTRI DI AUSTRALIA???
Siapa tahu kan kalau ada rejekiiiii


0 comments:

Post a Comment

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home