Fresh Kurma Yang Sedap

Fresh Kurma Yang Sedap



ASSAALAMUALAIKUM dan salam sejahtera untuk semua nya, hari ni takde resepi istimewa dari maktok hanya nak kongsikan  kurma segar yang di beli di supermarket, maklum lama tak keluar shopping2 ni disebabkan terlalu sibuk dengan urusan tempahan kuih, hari ni baru berpeluang keluar, maka nya kaknoor terjumpa kurma segar dan tak lepaskan peluang, memang sedap sebab setiap tahun memang kaknoor beli kurma ni, tapi tahun ni dek kerasa kesibukan yang tersangat-sangat sabo je..

Tapi ALHAMDULILLAH walaupun di akhir ramadhan dapat jugak kaknoor merasai nya INSYA ALLAH walaupun ia nya agak mahal tapi memang berbaloiii..




LAIN LAH orang yang dapat mengerjakan umrah masa ni mesti lebih sedap makan fresh di tempat di mana kurma ini di tanamkan, tapi walau bagaimana pun bersyukurlah di atas rezeki yang ALLAH berikan selama ini., pada yang belum pernah merasa memang sedap kurma segar ni walaupun rasa nya agak kelat-kelat sikit tapi memang kegemaran kaknoor

Jadi apa di tunggu lagi kalau terjumpa kat supermarket jangan lupa beli ya walaupun ramadhan dah hampir sampai penghujung boleh lagi di gunakan untuk puasa 6 nanti ye tak..

1 comment:

  1. kat sini agak susah jumpa kurma fresh, kak.biasa mkn yang dah diproses tu,.

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home