Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin

Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin

Assalamualaikum semuanya, hari ni dah 28 ramadhan, esuk hari minggu dah tengok anak bulan, not sure raya hari isnin atau selasa, jadi dikesempatan ini kaknoor nak mengucapkan selamat menyambut hariraya aidilfitri pada semua, walau apa pun keadaan kita biar lah bersederhana saja dalam menyambut aidilfitri ini seadanya saja.  Kaknoor jugak memohon ribuan ampun dan maaf andai ada salah dan silap tanpa disedari, kita hanya manusia biasa tak sunyi dari membuat kesilapan jadi maafkan kaknoor ya...

2 comments:

  1. same to U Nammi Eid Mubarak may ALLAH bless U and family

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home