Mini Macaron Tower Tempahan Weekend

Mini Macaron Tower Tempahan Weekend


Selamat petang untuk semua nya, Alhamdulillah akhir nya setelah berhari-hari membuat macaron ni akhirnya petang ni dah boleh santai sikit, memang agak rumit buat macaron ni, mula nya buat macaron, kemudian letak filling, filling pun semua nya homemade, sebab itu lah macaron ni walaupun kecil tapi rumit, ada kala nya kalau salah adunan tak mau berkaki, dan kalau terlebih bakar kaler dah jadi tak cantik,, Alhamduillah untuk majlis nikah esuk kaknoor dah dapat siapkan macaron tower ni, walaupun agak lama tapi hati puas sebab menjadi hehehee...




UNTUK Bruneian yang ingin menempah boleh lah pm kak noor ya, sebab ujung tahun ni sampai ke awal tahun depan memang banyak orang kawin kan...



Selamat bercuti untuk semua nya ya....

6 comments:

  1. Replies
    1. dah selalu buat tak lalu nak makan dah adda haha

      Delete
  2. kak noor..kenapa lah kita tak berjiran..hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaahah maka nya kaalau tk memang tak sempat nk buat tower ni yanty kan

      Delete
  3. Assalamualaikum kak noor... kalu dekat saya dah tempah macam2 kuih kak noor.. chess tart la..macaron ni la..kalu pos compom tak lepas.. haha.. sedap la kak noor...

    ReplyDelete
  4. Assalam kak nor
    Suka nya tgk2 macaroon cantik
    Jeles ss x reti wat

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home