Jajan Kacang Rebus Malam Ni

Jajan Kacang Rebus Malam Ni




SALAM magrib untuk warga Malaysia semuanya, di BRUNEI DARUSSALAM sekarang ni sedang nak masuk waktu isyak, ALHAMDULILLAH sambil nunggu waktu jom kita jajan dulu dengan kacang rebus ni, fav kak noor memang segala jenis kacang, apa saja layan, janji berkacang. 
Apa lagi kalau ais kacang memang jatuh cintan cintun hari-hari ais kacang atau ABC ni pun ok je,
Memang tak sedar diri kalau dah makan kacang ni selagi tak nampak selonggok kulit tu memang dok ngapppppppp saja kan.

Sebenarnya malam ni nak santai je siapa yang sudi singgah  sini boleh sembang- sembang jom!!!



Jom kalau ada yang nak tumpang sekaki dua, cepat ambik tempat sambil kopek kacang ni...

4 comments:

  1. Walaaa ... Kak Noor tak cukup kacang tu... tak panjanglah sembangnya ni... hihihiiii

    ReplyDelete
  2. MIe, ala don worry sedang dok rebus lagi tu kat dapor hahahaha

    ReplyDelete
  3. Mengancam betul tengok kacang rebus ni kak noor. Terliur dah ni.
    Salam kenal kak noor. Sy follow sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slaam ukhwah jugak dari kaknoor farhana :)thansk ya

      Delete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home