Mangga Giant

Mangga Giant


Selamat petang semua nya, best tak kalau dapat mangga petang-petang macam ni??
Wah memang dalam hati dok teringat kuah rojak mak bee je kan ni haha
Jom merojak!! menggaram belacankan mangga ni.
Memang besar gabak mangga ni, dahlah tak masam pulak tu bila time muda macam ni.
Jangan ada yang tertelan air liur ya..
Lepas ni nak gi cari lesung batu dan tumbuk apa yang patut...






Jamu mata saja ok

13 comments:

  1. Adoiiii! Meleleh dah air liur ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar SS lap dulu ya nnt kaknoor suruh doremon anto ni hehe

      Delete
  2. Replies
    1. mmg sedap Normi kalau lebih letak cili lagiiiii best kan

      Delete
  3. buat jeruk asam boi, buat kerabu mangga dengan sotong, pun sedap ni kak noor.. geram pulak tengok hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yalah Eny rajin dgn tak saja mangga ni kan, macam2 boleh buat

      Delete
  4. sedapnyer mangga... dh kecur air liur ni tgk mangga... salam kenal kak nor...

    ReplyDelete
  5. uish best nye..tp sekarang tak musim mangga..balik kg tanya2 org..tgk dkt pokok..mmg xde..huhu..

    ReplyDelete
  6. sedap ni...besar.
    pulut mangga satu........

    ReplyDelete
  7. mangga macam ni memang paling sedap dimakan dengan kuah rojak dan kacang tumbuk, kalau dengan asam boi, tak berapa nak 'umph'... hehehe ^^

    ReplyDelete
  8. Singgah sini

    https://www.bajusweetmuslimah.tk/2015/01/malaysia-best-blog-2015.html


    https://www.blogahbar.tk/p/perancangan-kewangan.html

    https://www.lenovomurah.tk/

    Jemput singgah2 ye.. Dan subcribe utk promosi terbaru kami :)

    ReplyDelete
  9. Tgk pun dah telan ailio...
    Bawak sikit bila datang UK bulan depan :)

    ReplyDelete
  10. kecur air liur den..kalau buat jeruk asam boi pun sodap nih

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home