Alhamdulillah Berbaloi Usaha Menulis Resepi Terimakasih Karangkraf

Alhamdulillah Berbaloi Usaha Menulis Resepi Terimakasih Karangkraf



Alhamdulillah berkat rajin menulis dan minat jugak dalam bidang masak memasak ni, tak sia-sia rasanya kalau suatu benda kita buat dengan bersungguh-sungguh kan, ini lah ganjaran nya walaupun tak lah berjuta-juta kan, ini pun dah berbaloii rasa nya, setiap hari didalam FB mesti ada yang dah mencari buku-buku resepi kaknoor.  Dulu-dulu memang tak terfikir untuk jadi penulis buku masak sebenarnya, hanya suka-suka letak gambar makanan dalam Fb je, tapi alhamdulillah berbaloiii .



Ini adalah royalty yang di bagi setiap 3 kali setahun mengikut kelarisan buku tu, alhamduillah dah jadi penulis rupa nya kaknoor hahaaa, walaupun sekadar penulis buku resepi kan..



Ini buku pertama kaknoor Kompilasi Masakan Tengahari, boleh dapat kan nya pada yang belum, bagi lah sokongan moral pada kaknoor sikit ya hehee


Ini pulak buku kedua Resipi Blogger, boleh dapatkan dikedai-kedai buku diseluruh Malaysia, di Brunei je takde kaknoor terpaksa pergi ke KL untuk dapatkan buku ni.  Cepat bagi sekongan moral ya, dalam buku kedua ada lebihkurang 77 resepi dessert dan menu tengahari.


29 comments:

  1. Alhamdulillah Kak noor..perkongsian resepi yang sangat bermanfaat..rezeki tu..

    ReplyDelete
  2. As salam kak noor... Tahniah! Resepi menarik, teknik gambar2 masakan tu pun sangat cantik dan kemas. Gerenti tertelan airliur sipembaca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. walikmuslam Nor, alhamdulliah kalau tertelan kena lah masak sendiri kan, tukang masak tkdpek nolong dah

      Delete
  3. best la Kak Noor,manfaatkan hujung-hujung waktu dengan ilmu-ilmu yang berguna untuk di sebarkan kepada orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur Su diatas kepercayaan yg di beri kan di ujung usia..

      Delete
  4. :-)) alhamdulilah....orang tak kedekut ilmu memang murah rezekinya....satu yan suka tentang akak ialah akak tak sombong....apa apa pun tahniah kak...moga terus berjaya...amin....ingat sayur ingat yan...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai Yan apa lah sngt nak di sombongkan kita semua sama je, alhamdulillah rezeki yg allah kurniakan

      Delete
  5. tahniah kak norr alhamdulillah dah blh kutip hasil hiii... teruskan memasak.. !

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya allah hari2 pun memasak jugak wani tk pernah miss

      Delete
  6. Alhamdulillah.

    Syukur atas bakat yang Allah beri kepada Kak Noor hingga boleh menjana pendapatan sampingan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkde lah bakat pun hanya sedikit cuma kakcik, masak pun ala2 kampong je tapi dah nak jadi rezeki kan syukur alhamdulillah

      Delete
  7. Replies
    1. alhamdulillah diana rezeki yg di aturkan

      Delete
  8. Tahniah kak Noor...
    Alhamdulillah rezeki Allah melalui resepi dan masakan...Seronok tul tgk kejayaan rakan blogger geng masak2.Semoga terus sukses kak noor

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah Lina, sama jugak utk LIna selalu masuk majalah rezeki jugak tu kan

      Delete
  9. Tahniah Kak Noor, Alhamdulillah..teruskan perkongsian ilmu dan rezeki akan datang menyusul, In Shaa Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ana, insya allah kaknoor akan terus memasak ..

      Delete
  10. bestnya....hobi yg mendatangkan faedah & hasil ni. teruskan menulis kak noor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya allah kalau ada peluang mmg akan menulis selagi di perlukan Yan

      Delete
  11. Alhamdulillah.. tahniah kak noor..
    Pahala berpanjangan bila kita sebarkan ilmu ni..
    Semoga berjaya kak noor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah sehingga kita takda pun selagi orang menggunakan buku selagi itulah pahala berpanjangan insya allah Ira

      Delete
  12. Tahniah. Nak gi cari kat Popular bookstore.

    ReplyDelete
  13. Syukur Alhamdulillah murah rezeki Kak Noor.
    Best bile benda yang kita suka-suka dapat diabadikan dengan buku resepi juga.

    ReplyDelete
  14. wuaaaah *bunga bunga api*
    alhamdulillah.. bakat yang Allah kasi disalurkan dan dikongsikan bersama,,

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home