Sukatan Angsa Ku Yang Comel

Sukatan Angsa Ku Yang Comel


SELAMAT PETANG SEMUA NYA..
Saje nak tayang sikit toys untuk baking-baking ni yang di beli masa di UK baru ni, mungkin dah nak jadi rezeki kan, terjalan kat lorong di Tesco yang ada benda ni, macam-macam pattern untuk sukatan yang ada, tapi tertarik sangat kaknoor dengan benda yang bentuk angsa ni, terus tak tengok harga dah hahaa, tak mahal sangat pun, lepas tu baru fikir masaalah nak bawa balik, nak letak dalam luggage beg, sebab ada kepala yang panjang takut pulak patah riok sayang je kan.  Tapi alhamdulillah setelah di bungkus dengan kertas, lepas tu di masukkan lagi dalam baju-baju, tapi kaknoor letak di tengah luggage lah.
Alhamdulillah semua nya selamat ke empat-empat ekor angsa ni takde yang patah. macam sayang je nak guna buat sukatan, takpe kita tengok dulu puas-puas lepas ni baru lah kita kotorkan dia haha..




Tunggu mood dah habis dah jetleg ni kita baking-baking ya haha, sekarang ni belum settle waktu, terjaga tengahmalam dah tak boleh tidur, pagi tadi terjaga pukul 2 pagi, pusing punya pusing punya pusing takdapat nak lelapkan mata , terus bangun kedapur memasak apa yang patut, tahajud dan tidur balik, macam-macam perangai sejak dah tak muda lagi ni kan..

31 comments:

  1. wah menariknya bekas sukatan nih.. macam sayang jer nak guna tengok benda cantik sebegini.. pernah jugak beli pasu masa pergi sarawak ari tuh.. Eyda balut pasu ngan kertas, lepas tuh balut ngan sejadah, baju.. pastu letak kat tengah2 beg.. alhamdulillah tak pecah..

    ReplyDelete
  2. betul tu Eyda masa beli tak teringat, bila beli baru lah ingat nak bawsa balik cemana hahaa alhamdulillah tkde yg patah, tapi kalau pasu lagi besar tu kan mmg berpikir banyak kali jugak kalau kaknoor benda besar tapi kalau ada safety no hal kan

    ReplyDelete
  3. comel sgt nih, masa ke UK tu ari sy suka tgk pinggan
    tp nak membeli fikir mcm mana nak bawak balik
    kalau bawak balik pun xde lemari nak letak, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yalah Irfa kalau ke UK mcm2 apa yg tengok semua ingat nak beli je kan, pinggan mmg dah anak2 kargo kan heeee mmg tak boleh miss lagipun anak2 dpt free kargo, lain kali beli je Irfa lemari masaalah ke2 ke 3 tu belakang kira bukan senang kan nak kesana..

      Delete
  4. Kalau saya mmg tak guna kak Noor, buat perhiasan atas para dapur je... sayaaaaang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg dok fikir banyak kali jugak ni Sweetie buat nya amah nk cuci terjatuhhhhhhhhh alahai menangis tak berlagu ni tkyah guna dulu lah hahaha

      Delete
  5. Replies
    1. maka nya Nohas akak pun terbeli ni sbb kecomelan angsa ni

      Delete
  6. Replies
    1. sbb unik tulah kaknoor rembat tu wani kannn

      Delete
  7. wah..cute n comelnya angsa angsa tu... kalau chik na pun mesti simpan angsa tu dalam lemari je..sayang nak gunakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kan kita ni Chik Na mmg dah jadi pesen tu kalau yg unik sikit syg nak pakai dah penuh lemari dgn barang comey2 ni hehe

      Delete
  8. Aloss comelnya kak noor...nti nk suruh adik cr jgk la..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. cari cheqda kat Tesco je pun di Nottingham masa akak beli ni heheeee nanti tayang tau

      Delete
  9. comey bebek angsa tu...jaga elok2 nanti cucu bawa main.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ya lah tu diana, kena simpan tempat tinggi ni kang kena main jatuh alahaiiiii

      Delete
  10. Replies
    1. betul sngt cik mistri klaau tak pasti kaknoor tak beli ni jauh2 hehe

      Delete
  11. cutenya bekas tu......

    Kak Noor Brunai kat mana? My sis duduk Brunai...

    ReplyDelete
  12. mmg cantik zana cam syg je nak guna..
    kat Kuala Belait Zana, ur sis kat mana??

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke tapi taklah jauh KB dan BSB dlm sejam driving, kalau tau addres boleh cari hehe

      Delete
  13. CANTIKNYA...RUGI PULA KALAU XDIGUNAKN TU..

    ReplyDelete
  14. betul tu dear Paridah lepas dah jemu dok tengok ja mesti nak kena guna ni

    ReplyDelete
  15. Tempat sup ke tempat pencuci mulut tu KN....maklumlah okje ni blur sikit bab pinggan mangkuk ni hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini utk measuring atau sukat bahan2 hainom, tengok lah ada 125ml, 250ml dan lain2 kan, tapi boleh jugak utk sup ainom kan..

      Delete
  16. sekali baca tajuk...igtkan kak noor nak sukat angsa....ape daaa...hahahahahha....

    Comelnyerrrr laaa angsa tuhhh.....heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah kaknoor kot yg salah buat tajuk deanna kan haha tkpa lah asalkan deanna dh tengok angsa kaknoor yg comel ni hehe

      Delete
  17. Comel sukatan angsa ini.
    Moga bulan depan dapat timang anak-anak angsa tengah pasang harapan.

    ReplyDelete
  18. kalau dpt timang anak2 angsa diana, mmg heran bin ajaib ni kan, tunggu mood rajin ni kan baking..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home