Karipap Pusing Menu Minum Petang

Karipap Pusing Menu Minum Petang

 Selamat malam minggu untuk semua nya ya.
Santai je malam ni dengan makan karipap ni ok tak??
Kalau makan malam awal memang macam ni lah sebelum tido memang kena jajan apa-apa 
Kalau ada yang nak intai resepi boleh lah ke
SINI sebab dah banyak kali letak resepi ni kang jemu pulak kan






Kalau terbuat banyak karipap ni, boleh di frozenkan, tapi kena lah masuk oven dulu, panaskan bagi agak keras sikit luaran karipap tu, dan boleh lah di frozenkan, bila-bila nak makan just goreng saja.


11 comments:

  1. Yan petang nie buat cakoi je kak..karipap pusing lom lulus2 :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakoi pun sedappp yan kaknoor suka tu mkan cakoi dgn kaya haha

      Delete
  2. Assalamualaikum kanda Noor ku sayang.. hope one fine day kita dapat duduk sembang over karipap pusin ngan ayaq kopi noo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikumuslam Shiela sebenaq nya kaknoor pun mmg teringin sngt nak jumpa Shiela tpi itu lah resepi belum ada lagi, mmg nak belajaq macam2 dgn Shiela kalau jumpa, bukan saja karipap dan kopi, mai lah Brunei Shiela ..

      Delete
  3. perghh.. sedap.. :)

    44 pemenang dicari!!!

    Antara hadiah2 yang bakal dimenangi:
    - Kain Batik Sarawak - 1 pemenang
    - Kain Pelikat - 2 pemenang
    - Minyak Angin Aromaterapi Fresh Care / Safe Care / Javaspa - 1 pemenang
    - Pin Shawl - 2 pemenang
    - Blause - 1 pemenang
    - Skirt Labuh Lcyra - 1 pemenang
    - Cash RM30 - 1 pemenang
    - Cash RM10 - 2 pemenang
    - Topup RM10 - 3 pemenang
    - PVC Keychain - 30 pemenang

    Jemput join segmen bagi yang belum join jika sudi.. "SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei" Tq..

    Jom terjah entry terkini "Movie terbaek bulan ni.."

    ReplyDelete
  4. Kemasnya karipap yang noor buat dah tentu rasanya juga sedap. Klaulah dekat nak kak zai bawa piring huhu....

    ReplyDelete
  5. Kemasnya karipap yang noor buat dah tentu rasanya juga sedap. Klaulah dekat nak kak zai bawa piring huhu....

    ReplyDelete
  6. cantiknya karipap pusing kak noor..ni favourite saya nih

    ReplyDelete
  7. rajinnya kak noor buat karipap pusing..

    ReplyDelete
  8. Krup krup krap sedap makan masa hujan tengah turun petang ni.

    ReplyDelete
  9. karipap pusing mkn bersama teh o panas...fuhhh....1 biji boleh habis sorang

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home