Mesin Tart Yang Mempercepatkan Kerja Kita

Mesin Tart Yang Mempercepatkan Kerja Kita


Selamat petang untuk semua nya.
Lately macam-macam sibuk dengan tugasan dan tempahan.
Baru ni ada yang menempah tart shell ni, alhamdulillah dengan ada nya mesin tart ni kerja lebih cepat dan pantas, tambahan kalau tempahan yang banyak memang berbaloii.
Kalau ada yang nak menempah tart shell ni boleh lah whatsapp terus ke kaknoor utk booking ya.
Biasa nya kaknoor buat pada yang menempah saja, lagipun kalau buat banyak dismpan lama-lama tak best jugak. Pada yang nak menempah boleh lah whatsapp kaknoor
8739160 whatsapp// msg  sahaja.





Alhamdulillah so far so good menggunakan mesin lebih cepat. Terimakasih pada SERI  yang memperkenalkan mesin ni pada kak noor ya.
Pada yang nak order mesin boleh lah terus bertanya pada Seri, tapi orang Brunei yang ingin tart shell boleh lah whatsapp kaknoor ok.

Macam-macam tart kita boleh olah bila dah ada tart shell ni, tart choklat, tart blueberry dan apa saja citarasa family dapat kita buat bila dah ada tart shell ni.


22 comments:

  1. wow! best nya ade mesin.dapat cepat siapkan tart. tahu tak mesin nak buat karipap ? nak buat karipap cepat macam ni jugak. serius nak tahu ni..

    .. reply me at dorsettpink.blogspot.com atau kat emel dorsett.pink14@gmail.com..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesin nak buat karipap tak tau lah pulak DP, akak hanya ada mesin tart ni je

      Delete
  2. Waah... Kak Noor dah ada mesin shell tart
    Memang senang kalau dah siap shell tinggal buat filling aje.
    Cepat siap dgn mesin ini pastinya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah dgn ada nya mesin ni kerja kita jadi cepat sikit lah
      daripada dulu2 kan dok picit satu satu

      Delete
  3. wah!mcm2 mesin ada skrg nih kan kak noor..memudahkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuakng masak mesti kena banyak mesin UA baru cepat kerja sikit kan

      Delete
  4. best nya kak noor ada mesin, kak noor beli kat mn ye, kat Malaysia ada tak, rasa2 nak jgk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaknoor beli kat orang malaysia jugak ni kakruby, cuba baca kat atas tu, kaknoor dah bagi link kan orang yg jual mesin tart ni pada yg nak beli

      Delete
  5. Tahniah kak Noor..ada kawan baru di dapur hi hi..

    ReplyDelete
  6. wah best nyer..suka mkn tart..tp x reti buat..hehe..

    ReplyDelete
  7. Patutlah sama tebal kulit tart akak...mesti mahal kan mesin ni :-))

    ReplyDelete
  8. nak meniaga kena ada benda ini, skata dohnya takdelah kejung jari tangan nak picit.

    ReplyDelete
  9. Kalu SS... Usahkan mesin... Kalu nk cepat... Tart tu pon SS beli kat kedai... Hi hi hi...

    ReplyDelete
  10. SENANGLAH KALAU GINI....NAK BELI JUGA NANATI..NAK BISNES TART PLKK...

    ReplyDelete
  11. wahh....menarik...ada mesin tart....kalau ada mesin ni..boleh lah kak noor buat kuih raya utk di jual bulan puasa nanti..ceat dan pantas..isi tekan siap

    ReplyDelete
  12. mudah dan mempercepatkan pembuatan tart.. sesiapa yang buat jual kuih tart memang sesuai laa beli mesin tart nih..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home