Selamat Jalan Suherni

Selamat Jalan Suherni

Assalamualaikum
Salam hari minggu untuk semua nya.
Hari ni cukup lah tempoh pembantu kaknoor di rumah selama 2 tahun 3 bulan.
Seorang pembantu yang sangat rajin dan tidak pernah curi tulang.  Selama 27bulan dirumah memang Suherni sangat jujur dan pandai cari kerja sekiranya dah takde apa nak buat.  Semoga Su bertemu jodoh yang baik jugak suatu hari nanti aamen.

Mulai hari ni memang semua tugasan terpaksa lah kaknoor yang bereskan sementara menunggu yang baru, entah bila akan sampai. Rasa nya nak masuk ofis maya ni masa nya terhad sangat. Ok lah sampai jumpa lagi di lain entry ya happy sunday lah ..

14 comments:

  1. semoga kak noor mendapat pembantu baru sebaik suherni ...

    ReplyDelete
  2. salam hujung minggu kak noor.. masuk sini cari inspirasi masak lunch ☺

    ReplyDelete
  3. asalamualaikum..salam hujung minggu..mudanya pembantu akak..arap2 lepas ni dapat pembantu yang jujur seperti pembantu lama :-))

    ReplyDelete
  4. Semoga noor mendapat pembantu yang rajin dan jujur.

    ReplyDelete
  5. selamat berhujung minggu...pembantu yg baik n rajin pasti noor sgt terasa ketiadaannya...moga yg hilg segera terganti sebaik suherni juga...

    ReplyDelete
  6. semoga mendapat yang baik dan jujur jugak kak.

    ReplyDelete
  7. pekerja yang baik pasti disayangi :)

    ReplyDelete
  8. Sayang kan kaknoor bila dapat yg rajin dan jujur ni ..
    Semoga yg baru ni lagi baik ye kaknoor..

    ReplyDelete
  9. Bagusnya Mak Tok siap hantar ke airport.. dia dah nak kawen ke yg benti kerja ni..

    ReplyDelete
  10. bkn sng nak cari pembantu yg baik,rajin dan jujurkan...
    in shaa Allah noor pun ckp di dapur jugakan...anak2 juga dh besar semuanya...
    ada juga pembantu yg dtg 2 kali seminggu utk bersihkan rumah..rasanya mcm tu pun dh ok sgt dah...mcm mak mertua knor...tak larat nak bersihkan rmh dah..

    ReplyDelete
  11. Semoga pembantu KakNoor yang baru nanti lebih baik, rajin dan jujur orangnya. Untunglah kalau dapat pembantu yang elok macam ni. Nak berpisah pun sayang. Kalau boleh, nak suruh duk jadi pembantu selama yang mungkin... Bukan senang nak cari pembantu rumah yang baik ni!

    ReplyDelete
  12. Selamat jalan jugak kat Pembantu KN ni... dia tak mo sambung ke KN? Balik Indon rasanya dia bukak cafe ni KN....maklumlah majikannya masterchef hihi

    ReplyDelete
  13. semoga kak noor mendapat pembantu sebaik suherni nih.. bila dapat yang bagus, rasa sedih kan nak biar dia pergi..

    ReplyDelete
  14. seronok kan kalau dapat pembantu rumah rajin like suherni ni

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home