Kek Buah Kukus Shiela Spicy Terbaik

Kek Buah Kukus Shiela Spicy Terbaik



Assalamualaikum dan salam hari minggu untuk semua nya.
Selamat bercuti lah di hari ni, rasa nya mesti sekarang ni ramai yang sedang santai-santai.
Sama jugak dengan kaknoor, sedang santai baru lah boleh mengupdate blog kan.
Hari ni kaknoor nak show kek buah kukus yang kaknoor belajar online dari SHIELA yang sedang rancak membuat class online untuk siapa yang sibuk yang tak sempat nak menghadiri class biasa, jadi dengan class online semua nya jadi mudah, lagipun Shiela  menyediakan step by step dan dengan tips sekali supaya murid nya lebih faham, maklum lah murid veteren ni kadang nya lambat loading jugak.



Ini lah hasil nya kek buah kukus kaknoor, memang rasa nya tak dapat cakaplah, kalau sebelum ni kaknoor memang kurang suka kek buah ni, tapi semenjak dua menjak pandai buat sendiri, dah jatuh cinta pulak, memang sedap berbaloiii membuat nya..

Pada yang berminat untuk mendapat kan resepi boleh lah bertanya terus kepada Shiela di nombor ni
@ 0132096113. 
So far kaknoor dah mencuba 2 jenis resepi dari Shiela memang terbaik lah.
Jadi kalau ada yang teringin nak berbisnis kek dan talam dalam bulan puasa or raya nanti jangan lambat berhubunglah dengan Shiela, berbaloii...

14 comments:

  1. Salam Kak Noor...sedap nampaknya kek buah kukus ni...suka mkn gak TP nak membuatnya leceh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    2. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


      Delete
  2. Nak menunutut ilmu gk dgn Sheila... pernah buat kek kukus buah, sodap!

    ReplyDelete
  3. sedapny kek buah kukus ni tengok pic saja dh terasa kesedapannya...

    ReplyDelete
  4. Kak zai pun tak berapa minat dengan kek buah tapi noor kata sedap nak juga mencuba.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum kak Noor.. sedap tu kek buah..

    ReplyDelete
  6. Kek buah nak membuatnya lama , tapi bila.dah siap ...alangkah sedapnya

    ReplyDelete
  7. Kak Noor, cantiknya tekstur kek buah tu! Senang ye sekarang buat kelas online :)

    ReplyDelete
  8. mcm moist jer kek tuhh...sedapnyeee... :)

    ReplyDelete
  9. tengok pun dah tahu sedap...yan pencinta kek buah :-))

    ReplyDelete
  10. Pengakuan tulus dari saya [Kamarudin]
    TKI malaysia kemarin saya hampir pinsang
    atas angka yang diberikan KI WOWO
    kemarin saya menang 250.juta uang indo
    atas kemenangan TOGEL putaran
    TOTO 4D ini semua bantuan
    KI WOWO baru kali ini
    saya merasakan yang namanya
    kemenangan hutang2
    saya semua pada lunas
    saya ada rencana pulang ke indo
    untuk buka usaha
    sekali lagi terima kasih
    banyak KI WOWO bagi saudarah2
    ingin merubah nasib seperti saya
    terutama yang punya hutang
    sudah lama belum terlunasi
    ini solusi yang sangat tepat
    jangn buan kesempatan karna
    kesempatan tidak akan datang kedua kali
    lansung hubungi KI WOWO
    di nomor hp: (-085-328-880-180-)
    atau klik HTTP://ANGKA-JITU-HOKI88.BLOGSPOT.COM
    ini kisah nyata dari saya
    tampah rekayasa atau silahkan
    anda buktikan sendiri..

    ReplyDelete
  11. ni antara kek fav CT dan ayah.. kami dua boleh makan kek buah sbekas sorang.. tapi buat nye malas..
    beli and agak mahal jugak kan sbenarnya.. kalo beli mesti kena beli 2 bekas sbb sorang 1..
    kami xleh share hehehe.. CT sngt suka kalo extra moist.. oooonomnom sngt =D

    ReplyDelete
  12. saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan KI WARA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada KI WARA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi KI WARA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja KI WARA di 085242894584 silahkan mencoba. KLIK _ 2D 3D _ 4D _ 5D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home