Strawberry Isi Nutella Tersedap & Termudah

Strawberry Isi Nutella Tersedap & Termudah

Assalamualaikum dan salam manis semanis strawberry ni untuk semua nya.
Semoga semua nya sihat walafiat hendaknya ya.
Hari ni kaknoor nak kongsikan resepi yang tersangat lah mudah nya, hanya perlu 2 bahan saja, cuma perlu kerajinan sikit untuk mengorek isi strawberry dan letakkan dengan nutella itu je..
 

  Kita hanya memerlukan strawberry dan nutella sahaja.
Mula-mula potong strawberry di bahagian atas dan bawah nya, di bawahnya tu agak-agak saja tau, jangan sampai berlubang pulak. Asalkan strawberry boleh berdiri ok lah tu. Koreklah hati-hati supaya strawberry tak rosak, kalau lubang nya besar maka banyak lah dapat letak nutella, tapi kalau kecik memang ciput je nutella dapat letak. So pandai-pandai lah ya. Dah lubangkan semua strawberry picitlah nutella kedalam strawberry dan sejukkan sekejab, lepas tu dah boleh mamam..



Memang lazat sangat dengan strawberry yang masam-masam manis ditambah dengan nutella yang melekit tu adussss cakap pun tak guna lah, semua nya yang di atas tu memang tak cukup untuk sorang tau...

14 comments:

  1. Salam Kak Noor..Ya Allah...sedap dan kreatifnye akak ni... mekasih share idea.. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. sedapnya..strawberry n coklat..gandingan yg hebat..yummylicious..

    ReplyDelete
  3. asalamualaikum..kak noor n keluarga....apa khabar....kat area yan tak der nya strawberry segar2 macam ni kak....huhu...kreatif :-))

    ReplyDelete
  4. Resipi mudah ni. Boleh DIY dengan anak ;)

    ReplyDelete
  5. Kak Noor ni kan ada jer idea tau.....main korek korek pulak hihi....Untuk kelainan kita buh dlm lubang pulak yer Kak Nor, asyik mencurah luar stroberi jer....

    ReplyDelete
  6. Noor punya macam2 idea. Biasa orang celup strawberry dgn coklat tp yg ini didalam buah ada coklat.

    ReplyDelete
  7. HIHIII kak...sampai ckp pun tak guna yerr...mcm suruh buat je ni...

    ReplyDelete
  8. sedapnya strawberi nutella masam2 manis bercoklat ni...

    ReplyDelete
  9. woww......sedapnyerrrrr....pepagi nengok gmbr leh jd lapar hahahah

    ReplyDelete
  10. stoberi mahal.. klu ada pun xfresh.. hehe

    ReplyDelete
  11. gulp! telan air liur tgk strawberi dgn coklat...

    ReplyDelete
  12. kreatifnya kak Noor..nampak sedap betul..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home