Alhamdulillah Akhirnya Pertengahan Ramadhan Khatam Al - Quran

Alhamdulillah Akhirnya Pertengahan Ramadhan Khatam Al - Quran

Assalamualaikum dan selamat malam semua nya. 
Semasa kaknoor mengupdate blog ni, baru je selesai solat teraweh, tpi dirumah saja sebab dah ada dua orang Imam tu jadi jadi malas dah nak ke masjid,  lagipun kalau Imam dalam rumah taklah kelamkabut sangat untuk kemasjidkan...

Sebenarnya semalam 14 ramadhan kaknoor dah selesai khatam Al-Quran 30 juz Alhamdulillah yg bermula dari hari ke2 ramadhan, hari pertama kaknoor menghabiskan bacaan Quran yg lama yg tinggal di penghujung juz.

Alhamdulillah dah selesai khatam lepas ni bolehlah buat projek kueh lagi disamping mengulang semula bacaan Quran, mana tau dapat khatam lagi sekali penghujung ramadhan nanti Insya Allah..

Sampai jumpa lagi esuk lusa jika ada kelapangan ya..

11 comments:

  1. Ya Allah, seronoknya Kak Noor! Tahniah, kak. Moga lagi setengah bulan ni sempat khatam kali ke-2 :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah syukur..belum khatam lagi ni..

    ReplyDelete
  3. syukur alhamdulilah...tahniah kak...moga dapat khatam lagi sekali sebelum syawal..amin..insyallah :-))

    ReplyDelete
  4. MashaaAllah kak noor dlm kesibukan harian, berupaya utk baca Quran sehari 2-3 juzu. Alhamdulillah dlm masa 2 minggu shj sudah khatam. Sesungguhnya Allah suka dgn apa yg kak noor lakukan & Allah tlh bantu prmudahkan bg kak noor.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah kak noor....rasa seronok kan bila dapat khatam al quran di bulan puasa ni... :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, Kak Noor, tahniah, syukur Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah noor semoga dapat khatam kali kedua.

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah...tahniah ye..

    ReplyDelete
  9. Tahniah KN....okje tak khatam khatam pun haha....
    Okje pun guna quran tu KN....

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah bestnya.. CT tak dan.. tapi mak sempatlah..
    banyak sngt alasan kami ni.. teruk tul prangai.. tapi insyallah before ujung tahun boleh hehehe..
    kena amek smngat Kak Noor ni..

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah kak Noor dapat khatam awal al-Quran..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home