Pulut Gulung Serunding Roti Jala

Pulut Gulung Serunding Roti Jala

Assalamualaikum adinda-adinda semua
Bulan puasa dah sampai ke penghujung, memang hari-hari sibuk je dengan macam-macam kerja yg tak pernah habisnya.
Memenuhi permintaan anak-anak dapam penyediaan menu berbuka baru ni, ada yg nak pulut inti serunding macam ni lepas tu di bungkus lagi roti jala, bukan apa budak-budak tengok kat tv masterchef Australia, Poh tu buat macam ni jadi nya cepat2 suruh mama buat, resepi nya kena cari sendiri lah ya, ni cuma idea je boleh jugak utk hidangan hariraya nanti kan..

6 comments:

  1. asalamualaikum kak noor...semakin dekat syawal..semakin busy kan kak...besok yan dah mula cari daun ketupat dan kelapa... selamat hari raya kak..maaf zahir batin...

    kat brunei pagi raya pertama juadah tradisi apa ye kak..

    ReplyDelete
  2. wah mcm2 idea masakan noor kreatif n sedap.

    ReplyDelete
  3. Sedapnya nampak, memang wajib cuba ni! Btw, Selamat Hari Raya in advance buat tuan blog ye :)

    ReplyDelete
  4. hehehek.. ceq ingat tadi kuih ketayap hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni resepi orang Australia lah Ct...hehe

      Delete
  5. kreatifnya.. macam-macam idea kan..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home