Alhamdulillah Wedding Anniversary Today

Alhamdulillah Wedding Anniversary Today

Alhamdulillah hari ni genap 30 tahun usia perkahwinan kaknoor, terimakasih pada Allah yg telah meminjamkan seorang hubby yang sangat setia dalam melayan kerenah seorang isteri dari dulu masa muda belia sehingga kini walaupun belum kerepot sangat tapi rasa nya tak pernah berkurang kasih sayang yang diberi kan.

Walaupun terpaksa berjauhan dari keluarga sendiri nun jauh di Kedah, dan berhijrah ke Brunei tapi tidak terasa janggal dan rindu-rinduan diatas layanan baik yg diterima syukur pada Allah diatas kurniaan ini.

Semoga Allah manjangkan jodoh kita sehingga ke jannah ameen ya robbal alamin..

Syukur kepada Allah sekarang dah tak sunyi rumah sebab dah ditemani cucunda tersayang yg selalu dok buat kecoh didapur...

43 comments:

  1. Alhamdulillah. Tahniah buat Kak Noor suami isteri.

    Semoga terus berbahagia bersama menuju syurga. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih kakcik di atas doa nya
      kaknoor sangat menghargai nya muuaahhhh utk kakcik
      mudahan di makbulkan oleh ALLAH

      Delete
  2. Happy Anniversary Kak Noor dan suami. 30 tahun..saya umur 4 tahun kak noor kahwin. semoga ikatan yang dibina akan kekal bahagia sehingga syurga kak noor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih Lea di atas ucapan nya
      aduh muda nya adik kaknoor ni

      Delete
  3. tahniah noor..selamat ulang tahun perkahwinan yg sentiasa berbhgia walau sekian lama belayar dilautan perkhwinan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah P dan terimakasih jugak di atas doa yg baik2 tu
      ameeennn

      Delete
  4. Tahniah kak noor,.. moga kekal bahagia hingga ke jannah..sya bulan ogos ni pun dah 28thn tpi xde rezeki timang ank awal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih saniah, dan HA jugak utk saniah jugak 28 tahun pun dah lama jugak tu

      Delete
  5. Tahniah kak noor,.. moga kekal bahagia hingga ke jannah..sya bulan ogos ni pun dah 28thn tpi xde rezeki timang ank awal.

    ReplyDelete
  6. Tahniah dan selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan. Semuga bahagia dan dirahmati Allah dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih OML di atas doa nya kaknoor sangat menghargai nya ameeen

      Delete
  7. Alhamdulillah...
    Barakallahufik

    ReplyDelete
  8. Salam singgah sini kak noor....Alhmandulillah dan tahniah kak noor...semoga sentiasa berbahagia hingga ke akhir hayat....amin

    ReplyDelete
  9. Tahniah utk Kak Noor dan suami. Selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan yg ke-30, semoga bahagia dan sentiasa dirahmati Allah di dunia dan akhirat.
    Saya pun ingat tarikh ni seumur hidup saya, my birthday today.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih nani, HB jugak utk Nani hari ni mmg tarikh keramat lah ni ya hee

      Delete
  10. alhamdulilah...moga berpanjangan
    .amin...
    selamat ulang tahun perkhawinan kak noor
    :-))

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah..selamat ualangtahun perkahwinan kakNoor..Moga berbahagia sehingga ke Jannah..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thnks Sura di atas doa nya alhamdulillahh

      Delete
  12. Alhamdulillah. Tahniah Kak noor..bb doakan semoga kekal bahagia hingga ke jannah..amin

    ReplyDelete
  13. Happy Anniversary kak Noor....semoga berbahagia selalu.

    ReplyDelete
  14. Amin....semoga jodoh berpanjang hingga syurga kak Noor.

    ReplyDelete
  15. Kak noor...happy anniversary...semoga bahagia ke jannah

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah..tahniah kak noor..

    ReplyDelete
  17. Tahniah Kak Noor. Happy Anniversary

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah....Syabas kak noor..moga terus kekal bahagia hingga ke jannah.

    ReplyDelete
  19. Happy anniversary noor semoga bahagia dan kekal selamanya. Alhamdulillah sudah dianugerahkan dengan seorang cucu.

    ReplyDelete
  20. salams kak noor, happy anniversary yg ke 30, semoga kekal hingga kesyurga dan dilimpahi rahmat kasih sayang....:):)

    ReplyDelete
  21. Happy anniversary kaknoor! Moga kekal bahagia hingga ke syurga dan dilimpahi rahmat & berkat dlm rumahtangga. Gambaq naik pelamin xdak ka maktok? Hehe

    ReplyDelete
  22. Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang ke-30, Kak Noor! Aduh... lama tu! Saya ni baru satu per tiga jerk Kak Noor...

    Semoga KakNoor sekeluarga sentiasa hidup dirahmati Allah dan bahagia hendakNya.

    Ingatkan orang Johor, rupanya orang Kedah. Cer speaking Kedah sikit, ingat lagi tak?

    ReplyDelete
  23. Selamat ulang tahun perkahwinan K.Nor & suami...
    moga bbahagia hingga taman2 syurga...amin

    ReplyDelete
  24. Barakallahu fik..
    Semoga Allah jaga dan beri rahmat untuk keluarga ini.
    Ameennn.. ya rabb.

    ReplyDelete
  25. Happy Aniversarry Kak Noor..semoga sentiasa bahagia...

    ReplyDelete
  26. Alhamdulillah..Hepi anniversary kaknoor ngan suami tersayang, moga cinta kasih kalian kekal mekar selama2 nya..amiiiinnn!

    ReplyDelete
  27. alhamdulillah kak Noor...sudah 30 tahun ye...semoga bahagia till jannah aminnn

    ReplyDelete
  28. Selamat ulang tahun ke 30 K Noor..tempoh yang cukup lama tu. Tahniah akak dan suami.. moga makin bahagia dan aman kehidupan korang berdua..dan juga anak cucu

    ReplyDelete
  29. happy anniversary kak nor & hb. Semoga bahagia sampai syurga

    ReplyDelete
  30. alhamdulillah.. comey comey selalu k Kak Noor =)
    semoga sentiasa dirahmati oleh-Nya..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home