Alhamdulillah Selesai Sudah Majlis Pertunangan Anakanda Mama Faizah//Hafizzul

Alhamdulillah Selesai Sudah Majlis Pertunangan Anakanda Mama Faizah//Hafizzul



Alhamdulillah senang hati kaknoor majlis dah selesai, selagi belum habis majlis di fikir itu ini, tapi syukurlah ramai yang datang meramaikan majlis semalam.

Tapi memang menjadi adat lah tu kan, tak pernah puas rasa nya macam kaknoor tak cukup untuk melayan tetamu yang datang semalam tu, maklum tuan rumah kesana kemari kejab disana kejab disini, pada yang terasa kekurangan layanan semalam tu mohon maaf dari pihak kaknoor dan keluarga ya, mana tau yang datang semalam tu ada membaca blog ni, hajat dihati memang nak layan semua orang tapi apa kan daya, kecuali kaknoor diklon menjadi ramai, dan pak haji jugak di klon hahaha impossible kannnn

Disini kaknoor kongsikan gambar-gambar semalam oleh jurugambar yang tiada bayar hee,  biarlah gambar menceritakan segala peristiwa semalam tu ya, dan pandai-pandai mereka cerita hehe..


















Ok selamat membuat andaian sendiri ya
Kalau tak faham boleh tanya hahaha
Cukup untuk hari ni ya...

37 comments:

  1. Wah...tak lama lagi kak Noor nak dapat menantu lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya ALLAH Diana harapan nya macam tu lah..

      Delete
  2. Tahniah noor nampak meriah majlisnya. Lama ke bertunang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, maybe tahun depat Insya ALLAH Kakzai..

      Delete
  3. Tahniah kak noor, nampak makin meriah..")

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah Wawa nampak nya gitu lah tak sangka ramai yg dtg

      Delete
  4. He he hee... nak tanya juga, yang dipinang itu tak pernah pulak nampak sebelum ni dalam gambar-gambar yang Kak Noor paparkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke Mie, rasa nya ada jugak selalu akak letak gambar dia, masa gi UK viva dulu tu yg ni lah Mie hehee

      Delete
    2. walaaa... Bila tengok sekali lagi baru perasan kak! Agaknya ada yang berbeza kot... kaca mata... kalau saya tak silap... ngeeee

      Delete
    3. yalah Mie kali ni takpakai kaca mata maka nya nampak lainn sikit tapi orangnya masih sama saja

      Delete
  5. tahniah buat keluarga kak noor..meriah ye.

    biasanya memang kalau majlis macam ni,tuan rumah tak dapat nak layan semua tetamu.tapi tetamu mesti faham kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Noey kita tk dpt nak puaskan hati semua kan
      semoga tetamu lain faham lah

      Delete
  6. Alhamdulillah dan tahniah kak noor....meriah majlis pertunangan anakanda kak noor...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah dan tahniah kak noor....meriah majlis pertunangan anakanda kak noor...

    ReplyDelete
  8. wah hebat majlisnya...meriah...tahniah noor anak n bakal mnantu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkde lah hebat pun P 200 orang je jemputannya...timakaishhh banyakkk

      Delete
  9. Tahniah kak nor..muka nmpk lain tnpa c.mata..dpt org brunei jgk ea kak nor..x lama tu thun dpn k.nor..kirim salam kt ank akk ea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. teirmkasih zila, yalah zila mmg dpt orang brunei jugak lah, itu lah biasa lah budak2 ni nak kelainan jadinya pakai lens ja tak mau pakai spek mata itu lah jadi nya

      Delete
  10. tahniah kak noor. semoga ikatan pertunangan ini kekal sampai ke perkahwinan. mesti lg sibuk lepas ni utk majlis kahwin pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya allah Lea mudahan sampai ke jinjang pelamin nnt timakasih ya Lea

      Delete
  11. Tahniah buat Kak Noor dan keluarga. Bakal dapat ahli kelurga baru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks farah insya allah semoga ALLAH permudakan urusan lepas ni nnti

      Delete
  12. Barokallah... Alhamdulillah...
    Menarik, meriah dan sangat happening kakak tengok semua gambar tu KakNoor
    Moga ikatan berkekalan sehingga menuju kepada ikatan yg menghalalkan ikatan mereka

    Tahniah dari kakak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimkakasih kakzakie alhamdulillah semoga ALLAH perpercepatkan lagi proses perkahwinan pulak sbb selagi belum ada majlis perkahwinan ni mmg ibubapa risau je kan

      Delete
  13. Tengok majlis anak Kak Noor ni, rasa macam tengok majlis orang Malaysia. Tak rasa pun kak noor ni orang Brunei. Hehe. Lebih kurang saja kan cara dan budaya kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ain, sbb kaknoor pun orang malaysia jjugak sbb tu majlis nya pun ala2 malaysia jugak, kalau brunei asli mmg banyak lagi adat2 nya, tapi kaknoor banyak di shortcut lah haha tapi budaya nusantara lebihkurang je kan

      Delete
  14. Tahniah, Kak Noor...meriah majlisnya..cantik dan sweet pelaminnya..sukaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih nohas yalah kalau boleh nk yg paling simple je pelamin tu alhamdulillah dpt lah sperti yg diidamkan

      Delete
  15. Alhamdulillah K noor semuanya dah selesai, dah selamat... tahniah untuk kak noor dan pengantin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih bunda alhamdulillah majlis dah selesai nunggu tahun dpean insya allah utk majlis kawin pulak

      Delete
  16. tahniah kak noor n family. semua cantik n sweet aje. andaian sy kak noor buat semua hantaran tu...mac semua tu...kan kak noor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks yan, kaknoor buat mac je yg lain tempah hahaha salah tu andaian yg terlampau tinggi utk kaknoor yann sayngggg

      Delete
  17. Ok macaroon spotted inside there... hihi...

    Barakallahufikum...

    P/s... kak noor nk address... sbb tgk entri ni rasa nk pos something... hihi...

    Nnt emel ea ... reallife.nhhas@gmail.com

    Insya Allah

    ReplyDelete
  18. terimkasihhh nhhas ya Allah terharu kaknoor u minta address akak tapi kata orang rezeki jgn di tolak kan insya allah nanti kaknoor bagi add ya tunggguuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home