Salam Aidiladha Kedua

Salam Aidiladha Kedua

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Hari ni dah aidiladha ke2 baru berkesempatan untuk menulis di blog ni, semalam walaupun takde buat openhouse dan taklah sebusy tahun2 lepas melayan tetamu tapi ada lagi ujian yg ALLAH bagi dari tengahari sampai ke malam takde eletrik adusss dengan panas dan gelap. Alahaiii sabo je lah mungkin ada hikmah nya Allah tak bagi berkepit sangat dengan hp dan laptop kot sebab kalau ada eletrik memang 24 jam berkepit hahaha

Bersangka baik dengan Allah mungkin nk suruh kita baca Quran ke yg tak perlu guna eletrik kan, jadi nya hari ni baru lah dapat mengupdate peristiwa semalam.

Memang tak kemana pun selepas dari berziarah mertua kerumah anak kaknoor siapa lagi kalau bukan mama Iman kan, tahun ni memang kaknoor tkde buat openhouse sebab baru je buat majlis bertunang anak sulung dua tiga hari lepas,  letih pun belum hilang lagi, jadi tahun ni aidiladha memang santai lah rilekss jalan umah orang je

Oklah sedikit gambar Nasi Maqlubah yg dimasak oleh anak kaknoor dan cucunda Iman, sampai jumpa lagi dilain entry..

18 comments:

  1. Selamat Hari Raya Aidiladha Kak Noor....

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidiladha jugak dari kaknoor Manda ya

      Delete
  2. Replies
    1. thanks Syira sudi singgah sini, ucapan yg sama utk Syira ya

      Delete
  3. Salam Aidiladha, Kak Noor :)
    Selamat berehat menghilangkan penat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidiladha jugak utk farah rasa nya belum terlambat lagi nk ucapkan kan sebab raya haji mmg lama sikit esuk last rasa nya hari tasyrik kan farah

      Delete
  4. Selamat hari raya haji noor. Sedapnya nasi maqlubah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau orang masak memang sedap kakzai kannnnn

      Delete
  5. Salam aildiladha kak noor n family.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih sempat lagi ni kaknoor nak ucapkan salam aidiladha utk syida ni maaf kan kaknoor andai ada salah dan silap ya adinda..

      Delete
  6. assalam.. salam aidiladha.. sedap hidangan yang disediakan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikmuslam Mizz alhamduillah dah langsai pun semua nya haha

      Delete
  7. salam aidil adha kak noor...
    maaf zahir & batin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih lagi aidiladha Nita kan
      esuk last hari tashrik maaf zahir batin dari kaknoor jugak ya

      Delete
  8. Tekun cucunda tu main game...leh join cik yan ni...

    ReplyDelete
  9. salam aidil adha kak Noor...x de letrik? okey lagi dari x de air ye dok..nasi maqlubah? x pernah makan!!!

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home