Labbaikallahumma labbaik Labbaikalaasyarikalaka Labbaik..

Labbaikallahumma labbaik Labbaikalaasyarikalaka Labbaik..

Assalamualaikum pada semua yang mengenali kaknoor secara langsung atau tidak, atau sekadar teman di alam maya ni. Walau apa pun status kita di sini kaknoor ingin memohon jutaan ampun dan maaf andai nya selama ni kaknoor ada mengguris hati dan perasaan kalian secara sengaja atau pun tidak, sebenarnya tidak ada niat pun ke arah itu, mungkin penerimaan ayat yg ditulis tu tak sama ertinya pada orang yang berlainan. 
Lagipun kita hanya insan biasa tak sunyi dari membuat kesilapan demi kesilapan, maafkan kaknoor dari ujung setokin hingga ke ujung tudung ya.
Esuk pepagi Insya Allah kaknoor dan family akan berangkat menunaikan umrah. Syukur sangat dan tak sabar rasa nya nak jadi tetamu Allah ni.  Sekiranya ada peluang insya Allah akan bersiaran dari Mekah dan Madinah, tetapi jika keadaan tidak mengizinkan kita berjumpa lagi di tahun 2016 Insya Allah kalau masih ada umur yang bersisa....

31 comments:

  1. Salam Jumaat KakNor..
    Alhamdulillah...mudah2an perjalanan umrah akak & keluarga di permudahkan Allah..selamat pergi & balik,...amin..amin... doakan kami jg KakNor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih Atie insya Allah jika diizinkan akak akan berdoa utk Atie jugakk

      Delete
  2. Alhamdulillah...selamat berangkat ke tanah suci kak noor,moga segala urusan disana dipermudahkan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ameennn Saniah mudahan segala nya dipermudahakn oleh Allah

      Delete
  3. Kerinduan menggamit setiap kali ada teman atau sanak-saudara yg akan ke tanah suci
    Semoga perjalan ibadah mendapat limpahan rahmat dan mendapat ibadah mabrur KakNoor

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih kakzakie mudahan ameenn di atas doa nya tk sabar rasa nya nk mengulangi sejarah 12 tahun dulu

      Delete
  4. selamat berangkat kaknoor dan keluarga..semoga dipermudahkan urusan.doa untuk kami sekali ye nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih Sal syg insya Allah kalau diiznkan Allah akak akan sebut nama Sal nnt disana..

      Delete
  5. salam jumaat noor...selamat berangkat ke tanah suci beribadah umrah...selamat pergi n kembali semoga Allah permudahkan semua urusan di sana insyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih P terimkasih skli lagi diatas doa nya mudahan Allah perkenankan doa nya ameen

      Delete
  6. Alhamdullilah, selamat pergi dan kembali buat Noor dan keluarga, semuga mendapat ibadah umrah yang mabrur.... Aamiin.

    ReplyDelete
  7. Selamat pergi dan kembali.
    Moga segala urusan dipermudahkan dan murah rezeki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah diana ameen dan thnks sudi mendoakan kaknoor

      Delete
  8. Salam Jumaat noor...semoga segalanya dipermudahkan dan mendapat umrah mabrur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tk sabar nk berangkt ni kakzai menunggu esuk terasa begitu lama...

      Delete
  9. Kak. Semoga dipermudahkan semuanya kak nor

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah tahniah kaknoor. Moga beroleh umrah yg mabrur. Doakan kami juga, Rindu al haramain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks HAZEL insya Allahhh nnt akak doa kan ya semoga u murah rezeki dpt kesana ameen

      Delete
  11. Assalamualaikum Kak Noor...Alhamdulillah....semoga selamat pergi dan pulang..sempurna dan lancar segala urusan... doakan kami ya kak noor.. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikmusalam erny thnksss bnyk kaknoor ucapkan insya Allah siapa yg singgah kesini insya allah akan di doakan...

      Delete
  12. "Cemburunya' saya... semoga segala urusan berjalan lancar. Kalau ingat, sampaikan salam saya kepada Rasulullah bila menziarahinya nanti ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah Sweetie jgn lah cemburu ya semoga Sweetie jugak berkesemptan kesana nnt bersama abg hehe

      Delete
  13. Assalamualaikum Nooriah, Alhamdulillah selamat pergi dan selamat kembali. Semoga dipermudahkan segala-galanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Zara alhamdulillah sudi mendoakan yg baik2 ni

      Delete
  14. Semoga di permudahkan urusan Kak Nor di tanah suci. doakan Zura pon berpeluang untuk menjadi tetamu DIA. amin~

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah Zura nnt akak doakan ya kalau berkesemptan ..

      Delete
  15. Alhamdulilla... Selamat menjalangkan ibadah umrah untuk KakNooor dan keluarga. Semuga dapat keredhaan dan rahmat dari Alllah dunia dan akhirat. Selamat pergi dan pulang dengan kejayaan.

    ReplyDelete
  16. Selamat mengerjakan umrah buat kak noor dan keluarga
    semoga selamat dalam segala urusan.
    Doakan saya pun ke sana ya kak noor.

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum kak...syukur Alhamdulillah...akak terpilih jadi tetamu Allah disana...moga ibadah akak sekeluarga dipermudahkan
    .diberi kesihatan yang baik2..selamat pergi dan balik..insyallah amin

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home