Masjidilharam Mekah Al -Mukarromah

Masjidilharam Mekah Al -Mukarromah

Assalamualaikum semua adinda-adinda blogger.  Mohon maaf banyak - banyak dah lama sunyi sepi memang masa cukup mencemburui di Mekah ni, sebab tak mau ketinggalan untuk ke masjid disetiap waktu,  itu pun adakalanya miss jugak disebabkan macam-macam faktor injin lama pun ya jugak ni..
Jadi untuk tatapan kali ni sempatlah kaknoor  belanja beberapa keping gambar untuk santapan mata ya dan kalau ada yg nak minta doa kan masih sempat la malam ni sebab esuk pagi dah nak berangkat ke Jeddah.
Hari-hari update kt fb je sebab blog ni biasalah kena cerita sikit kan kalau sekadar letak gambar no hal lah..
Siapa yang cukup syarat sila lah kesini kerana disini lah tempat yang paling damai kita beribadah, dengar azan saja pun dah cukup tersentuh boleh mengalirkan air mata, belum lagi bacaan surah-surah Al Quran dari Imam nya Subhanallah, sendiri datang baru tau betapa syahdu nya tempat ni.
Jumpa lagi nanti Insya Allah lepas dah balik Brunei ya doakan kaknoor selamat sampai dan tiada halangan dijalanan ameenn.

16 comments:

  1. Alhamdulillah.....kak noor dah smpai sana. Doakan utk sy juga dpt jejakkan kaki ke sana

    ReplyDelete
  2. moga Allah permudahkan segala urusan akak ya..akak doakan PC jadi ummi...

    ReplyDelete
  3. terasa cepatnya masa..kak noor dah balik .
    bersyukur kita yang telah dijemput ke sana ....insan terpilih.
    semoga selamat kak noor sekeluarga dalam perjalanan pulang

    ReplyDelete
  4. Assalam. Rindunya pada rumah Allah. Semoga saya dan keluarga dipilih lagi satu hari nanti in sha Allah

    ReplyDelete
  5. Assalam. Rindunya pada rumah Allah. Semoga saya dan keluarga dipilih lagi satu hari nanti in sha Allah

    ReplyDelete
  6. Subhanallah tengok gambar kak noor titipkan terasa rindu nak jejak ...Insyaallah .
    Moga Allah permudahkan urusan kak noor di sana.

    ReplyDelete
  7. Assalam moga sht sjhtera disana n mampu beribadah banyak2...insyaAllah.

    ReplyDelete
  8. Akak semoga mndpt umrah maqbullah.

    Pssttt doa kn kita ya...
    To hv good pious life partner here n hereafter insya Allah.
    Hihihi....


    Bila blk kak

    ReplyDelete
  9. semoga kak noor selamat sampai dan semoga dipermudahkan perjalanan..
    seronoknya dapat pegi sana...

    ReplyDelete
  10. syahdunya tgk gambar2 ni...
    Alhamdulillah akak dpt ke sana...doakan saya dan keluarga juga ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah Ida kaknoor dah selamat sampai dan terasa nak kesana lagi dan lagi

      Delete
  11. Alhamdulillah dah nak balik.Semoga perjalanan noor selamat dan dipermudahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kakzai dah selamat sampai ke rumah ni

      Delete
  12. betul kan kaknoor, orang kata pergilah bercuti ke mana pun dalam dunia ni, takkan sama bila sampai Mekah dan Madinah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sangat Sal kemana saja kita pergi di dunia ni tak sama dengan perasaan kita ketika disini samaada di Mekah atau Madinah, air mata rasa nya terlalu murah disini bila dengar bacaan ayat-ayat suci tu walaupun sbenarnya kita tak faham

      Delete
  13. Suka tengok KN dgn cik abe ...suwit maaaa hihi...
    KN....saya pun nak rasa jugak camne damainya mendengar azan kat sini....doakan saya dpt pergi sini ye KN

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home