Kiriman Dari Sahabat Alam Maya

Kiriman Dari Sahabat Alam Maya

Assalamualaikum dan selamat pagi.
Pagi ni kaknoor nak kongsikan pemberian dari rakan-rakan sahabat maya kaknoor.
Yalah teknoloji kalau kita guna kan dengan cara baik, memang jadi baik lah, tapi kalau disalah guna memang sebaliknya lah berlaku.
Sebenarnya kiriman ni bukan lah di minta pun tapi keikhlasan kenkawan dan sahabat nak memberi  ni buat kaknoor terharu, gambar yang pertama tu kiriman dari sahabat fb dari Perak segala rempah dan bilis pangkor yang sedap.
Gambar yang dibawah tu adalah kiriman dari sahabat dari Ganu Kite biji benih macam-macam sebab dia tau kaknoor minat untuk menanam segala cili dan sayuran. Nampak nya lepas ni kaknoor boleh buat kebun utk tanam segala biji benih ni. Mudahan menjadi lah bakal kebun kaknoor nanti ya. Insya Allah kalau menjadi memang tak payah beli sayuran dan cili lagi kan.
Gambar yang dibawah-bawah lagi tu biasa lah bila kaknoor nak ambik gambar mesti ada cucunda ni kacau macam-macam aksi dia, layan je lah ya anggaplah Iman jadi model untuk segala biji benih maktok nya hari ni.
Ok lah salam isnin dari kaknoor utk semuanya dan selamat bersibuk-sibuk ya.





22 comments:

  1. Hero comel KakNoor nanti akan bantu semai benih yg ada
    Mesti dia curious kenapalah nenek dok menyusun bendalah itu utk dipotretkan
    Bila besar tahulah dia nenek dia blogger - sebab itu ramai yg sayang sampai dapat itu semua
    Alhamdulillah KakNoor rezeki bersahabat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yg disusun tu lah yg dia mk main tu kakzakie, apa lah sngt blogger maktok Iman ni kan tpi tulah dh rezeki terima lah kan tk baik di tolak

      Delete
  2. alhamdulillah..rezeki kwn2 baik kan kak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. so far mmg bnyak kenkawan bg macam2 benda Idzwa dri makanan, kain baju beg fm mmg baiksemua kenkawan maya ni kan

      Delete
  3. Alhamdullillah.. untungnya.. murah rezeki kawan yg bagi tu kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Ela mudahan diaorang smua yg bg ni akan bertambah lgi rezeki yg melimpah2

      Delete
  4. Alhamdulillah rezeki. Nanti tentu banyak gambar2 sayur2an pulak.

    Comel cucu noor...terasa pulak rindu kat cucu kak Zai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah kakzai kalau menjdi best nya mesti nak amik gmbr nnt
      sian kakzai teringt cucu lah pulak

      Delete
  5. wah wah selamat bercucuk tanam kak Noor

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah Ct angan2 dah asa ni nk tanam macam2

      Delete
  6. Err. Kak noor.kiriman sy xde terima ke?
    Owh mungkin hilang d lautan hindi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huda syg sampai skrg kaknoor belum terima lgi rasa nya dh lama mungkin hilang kena hijack kot kt lautan hindi hehe

      Delete
  7. Alhamdulillah rezeki kak noor..

    ReplyDelete
  8. banyak rezeki noor kiriman shbt baik...penuh nanti kebun noor dgn tanaman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik ada yg membantu insya Allah kalau menjadi alangkah bestnyaa

      Delete
  9. Lepas ni bole lah kak noor bercucuk tanam...tak perlu lagi beli sayur2an .
    Iman kak noor comel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 menjdi lah kebun baru nnt saniah. Iman kaknoor masih kecik tk sama dgn Iman saniah dh beso sikkt kan

      Delete
  10. Lepas ni tak perlulah Kak Noor cari sayur di tamu.
    Petik dari kebun hehehe....
    Biji benih kacang panjang warna merah tu rasanya bukan yang hijau.

    ReplyDelete
  11. insya Allah lepas ni puaslah beekebun diana harap2 banyaklah nnt mood rajin tu dtg hehe

    ReplyDelete
  12. Rezeki tu namanya KN....
    Silent Reader yg bagi ke KN?

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home