Homemade Popcorn Tak Susah Pun

Homemade Popcorn Tak Susah Pun





13 comments:

  1. Bestnya...kalau buat sendiri puas makan kan kak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Delete
  2. Tak payah beli popcorn kalau pergi tengok wayang. Hihi :D

    ReplyDelete
  3. Homemade lagi enak kan boleh buat terus makan depan tv :)

    ReplyDelete
  4. mudah tu xpyh nk beli teringin nk mkn proses jer kan noor.

    ReplyDelete
  5. x susah? alaaa kak noor..kongsi lah caran k buat

    ReplyDelete
  6. Buat dengan anak-anak memang seronokkan.

    ReplyDelete
  7. buat ngn mende aah tu yek kak... mmg lah senang

    ReplyDelete
  8. dapat makan popcorn sambil tengok movie best nih

    ReplyDelete
  9. Saya pernah try buat KN.....hihi ....
    Org buat kita pun nak cuba katanya.....
    KN guna periuk special ke tu? Wahhh lagi mudah le gamaknya

    ReplyDelete
  10. Saya pernah try buat KN.....hihi ....
    Org buat kita pun nak cuba katanya.....
    KN guna periuk special ke tu? Wahhh lagi mudah le gamaknya

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home