Peanut Butter Pie with Chocolate Crust

Peanut Butter Pie with Chocolate Crust

Assalamualaikum dan selamat malam.
Malam ni kaknoor nak kongsikan satu resepi yang kaknoor jumpa di pinterest yang sangat menarik hati.
Jadi takut ia nya hilang bila masa nak buat nanti jadi kaknoor letakkan resepi ni kat sini, jom sama-sama hafal lepas tu kita buat sama-sama ok.
Nampak sedap sangat dah lah cantik menarik, buat hantaran kawin memang ngam sangat ni.

13 comments:

  1. Comel mengiurkan rupa paras peanut butter pie ni, Kak Noor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maka nya hati ku dh tertawan farah sbb kecomelan pie ni

      Delete
    2. maka nya hati ku dh tertawan farah sbb kecomelan pie ni

      Delete
  2. Replies
    1. boleh jdi hantran jugak ni cheqda kan

      Delete
    2. boleh jdi hantran jugak ni cheqda kan

      Delete
  3. Wah...tgk kelonsong coklat tu, betul2 meruntun jiwa. Kalau dekat, sayalah pelanggan setia

    ReplyDelete
  4. Untuk raya ni sangat special kan KN

    ReplyDelete
  5. bestnya Kak Noor.. nanti nak suruh chef saya buatkan.. for raya ok sangat ni kann..

    ReplyDelete
  6. comelnya kak.nak makan pun sayang. peanut butter..mesti sedap ni

    ReplyDelete
  7. Cantik KN.....tp mcm tak mungkin jer saya akan buat hihi...

    ReplyDelete
  8. ohh..ingatkan kak noor dah try...nanti leh buat biscuit raya

    ReplyDelete
  9. pergh dia punya crust tu cantik.. eheh kalo CT mmg tolak tepi sbb peanut butter kenot go..
    kena buat filling lain..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home