Buah Berangan & Berangan - Angan

Buah Berangan & Berangan - Angan


ASSALAMUALAIKUM 
Selamat petang semua nya.
Hari yang sangat sibuk dengan macam-macam aktiviti.
Jom kita makan berangan je lah ya, sambil berangan-angan lah apa saja yang kita mau 
Memang sedap berangan ni, manis dan lemak, memang tak cukup tiga biji.
Mesti kena berbiji-biji, sayang nya berangan ni bermusim, kadang-kadang bila teringin nak makan tak de la pulak berjual. Berangan ni kalau anak kaknoor yang sulung tu, pantang dia jumpa kat supermarket ke kat mana-mana ada jual, memang dia akan beli, dah balik kerumah terus rebus atau panggang. Itulah kuatnya kecintaan nya pada berangan ni.

Kak Noor nak tanya, ada tak yang belum pernah makan berangan ni???
Memang rugi kalau ada yang belum pernah makan.
Sebenarnya berangan ni gambar lama, jom kita berangan je dulu lah
Bila lah dapat makan lagi dan lagi ni kan
Sebab sekarang ni bukan musim berangan lah kannn......





Macaron ni just nak tayang je .
Cantik tak macaron yang sedap berposing tu???
Sabar saja lah pada yang sedang ngidam tu ya
Selamat Malam..


11 comments:

  1. Harganya agak mahal kan kak buah berangan ni..PC rajin juga beli bila terjumpa...kadang tu nak sangat makan tapi tak ada....berangan sampai sudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. Macaron pun sedap..tapi teringin buah berangan :)

    ReplyDelete
  3. Hmmm...nak berangan jumpa Kak Noor lah...hehehe....buah berangan memang sedap kak...tapi...mahal juga...kalau hari2 makan...boleh bankrup saya ni...

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan....sdap, tpi rietta bli yang dh siap goreng/bakar, belum pernah jmpa yang belum masak...

    ReplyDelete
  5. SEDAP KAK NOOR BERANGAN TU... BILA TERINGIN SAYA BELI YG SIAP PACKING DI COSWAY ADA JUAL

    ReplyDelete
  6. SEDAPNYA BUAH BERANGAN TAK PAYAH SUSAH KUITIP DI HUTAN R DUSUN LAGI SEMUA SEDIA DIJUAL...BELI SAJA

    ReplyDelete
  7. Kak Zai suka kalau direbus rasa macam lembab sikit. Dah berangan nak mencari.

    ReplyDelete
  8. Kak Zai suka kalau direbus rasa macam lembab sikit. Dah berangan nak mencari.

    ReplyDelete
  9. Macaroon lebih menarik perhatian sebab tak makan buah berangan. Hihi.
    Btw, kak noor, siqah tak boleh komen page akak kalau takde org komen dulu. Tak boleh klik button post comment :(

    ReplyDelete
  10. Wah mbak saya baru mendengar ada buah berangan, rasanya seperti apa ya mbak ?

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home