Bunga - Bunga Sayur Ku

Bunga - Bunga Sayur Ku


ASSALAMUALAIKUM 
Selamat petang untuk semuanya
Baru berkesempatan untuk masuk ofis hari ni.
Acara pagi tadi sebab kebetulan dah keluar sebelum masuk kerumah sempat lah snap suka pulak tengok bunga-bunga sayur ni, jamu mata je ok.
Sorry rumah kampong je yang penuh dengan pokok-pokok yang entah apa-apa kan..
















Sampai sini dulu episod bunga ni..
Esuk-esuk insya Allah kalau dizinkan Allah adalah tu resepi nya.


12 comments:

  1. salam maktok:) cantik bunga bunga mak tok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikumuslam TKK
      MACIHHHHH yaaaaa heheee

      Delete
  2. Berbudi pd tanah...hasilnya lumayan kak nor

    ReplyDelete
  3. Berbudi pd tanah...hasilnya lumayan kak nor

    ReplyDelete
    Replies
    1. semenjak dua menjak mmg suka dok luaq lah pulak cheqda tengok poko2 yg menghijau

      Delete
    2. semenjak dua menjak mmg suka dok luaq lah pulak cheqda tengok poko2 yg menghijau

      Delete
  4. Suburnya tanaman di kebun. Semuanya best-best. Seronok dan amat menghibur bila tanaman kita menjadi kan... Tambah lagi bila dah mengeluarkan hasil...alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah daripada suka suka saja sudah jatuh cinta la pulak dngn tanaman semua nya ni
      apa lagi bila dah tengok banyak yg berbuah lagi lah sukaaaa

      Delete
  5. menjadi nampaknya tanaman....kat tempat yan sekarang tak leh tanam apa2..kering kontang tanah

    ReplyDelete
  6. Rumah kampung pun kalau orgnya tak rajin tak berbunga pokok sayur tu KN hihi...Saya rasa sayalah tu KN hihi..

    ReplyDelete
  7. Rumah kampung pun kalau orgnya tak rajin tak berbunga pokok sayur tu KN hihi...Saya rasa sayalah tu KN hihi..

    ReplyDelete
  8. Meriahnya bunga-bunga sayur, KakNoor. Sesuailah dengan minat KakNoor yang suka memasak ni. Lepas berbudi pada tanah, hasilnya nanti meletup-letup resepi kat dapur. Saya ni serba-serbi tak pandailah, KakNoor. Nak tanam jagung tetiba keluar nenas pulak kang. Hahaha!

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home