Iman Yang Dulu-Dulu ~

Iman Yang Dulu-Dulu ~


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Belek-belek album lama dalam Hp ternampak si chubby maktok ni.
Kemain lagi dulu-dulu tembam nya pipi IMan.
Sekarang ni dah 2 tahun lebih dah hilang chubby timbul handsome lah pulak 
hahaha..
Sorry ya kaknoor main-main je
Dulu-dulu tu cucunda buat apa pun nak ambik gambar.
Sampai dalam jam*** pun maktok ni ambik gambar kan..
Itulah panahan cucu, siapa yang belum ada cucu jangan gelakkan kaknoor tau
Nanti bila dah tiba giliran entah-entah lebih lagi apa kan....


Mesti ramai yg geram tengok gambar ni kan..



Masyammm je muka Iman tapi maktok tetap ambik jugak gambar Iman haha..



Sikittttt jugak ada sinyummmm...



Hp basah pun tak peduli masih meneruskan misi maktok sekor ni kan



Sedang membaca kot Iman ni kan..



Ini yang paling latest cucunda sorang ni dah besar panjang
Dah hilang segala chubby2 tu
Tapi maktok tk kisah lah itu semua
Sekarang ni hari-hari dok layan dia bercakap.
Semua dah pandai cakap, dah pandai minta macaron dengan selang France lagi
Nak sebut pun susah ..
" Maktok nak macarghonnnn"

26 comments:

  1. comelnya Iman masa baby..bam, bam..buah hati mak tok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah nohas teringin nk Iman yg dulu2 bam bam bum

      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. Comelnya Iman...macam nak gomol je masa masih bayi tu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnn kakcik maktok pun terasa sama jugak nak gomol2 mcm dulu2

      Delete
  3. Betullah kata KakNoor Iman dah besar tambah hensem
    Nenek/Atok kalau dengan cucu memang gitulah KakNoor kakak dah maklum sangat walau belum ada cucu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tidak syak lagi kakzakie cucu buat apa pun cantikkkk je di pandang
      tak tau lah nak buat cemana lagi

      Delete
  4. hahaha.. memang betul kata Kakcik.. rasa nak gomol je

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa yg lepas tk boleh berputar semula Seri kan sabo je menunggu mana tau ada adik Iman nnti heheee kannn kita gomol sama dia

      Delete
  5. hahaha..mak tok memang gitu.mak saya gitu lah kalau ngan cucu.sikit-sikit nak tangkap gambar.adoi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Sal, dulu2 masa dengan anak sendiri sibuk kan macam2 nak kena buat
      lagipun mana ada tefon canggih manggih macam ni.
      skrg ni segalanya di ujung jari je tangkap lah sepuas nya sampai low batt hp tu hahaha

      Delete
  6. Hai Iman. Anak auntie dua orang nama Iman juga =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah macam famouslah tu kan Ain nama Iman ni

      Delete
  7. Comel cucu nor korean look hihihi....Kalau tanya mana sayang anak dari cucu...jawapanya sama tapi kehendak dan layanan terhadap cucu lebih dari yang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korean tu taklah kakzai tapi macam chinese kot
      tidak syak lagi kakzai kan

      Delete
  8. comelnya iman ni.....nak macaghooon jgk...=) =) hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha Husna macaghooon manithhhh sangat tapi Iman mmg suka sangat ni

      Delete
  9. Berubah betul Iman bila dah besar. Tengok gambar masa kecik chubby je. Dah besar kurus dan handsome. Hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yalah Siqah memang chubby bubbly kan masa kecik dah besar jadi panjanggg je

      Delete
  10. geram nya tengok Iman dulu2, comel.....skrg pun comel jg Iman.

    ReplyDelete
  11. dulu comel kakruby sekarnag ni cute kot hhaa

    ReplyDelete
  12. Maktok mengimbau kenangan ye,;)
    Tp mmg geramnya tgk pipi iman tu.
    Dah besar pun ttp comey gitew

    ReplyDelete
  13. Maktok mengimbau kenangan ye,;)
    Tp mmg geramnya tgk pipi iman tu.
    Dah besar pun ttp comey gitew

    ReplyDelete
  14. comelnya baby masa kecik.. ini yg maktok geram ni kan. samalah dgn mama saya kalau dengan cucu tu

    ReplyDelete
  15. Mmg geram tengok Iman ni, badan pipi chubby rasa nak geget jer...
    Betul KN.... cucu ni sayang dia mmg lebih dpd anak kadang tu...Untung Iman sebab maktok pandai masak. Kalau teringin nak makan apa order jerlah sure maktok tak sampai hati nak hampakan...

    ReplyDelete
  16. Untong iman dpt mkn sedap maktok...

    Iman hencem... tolong mkn utk auntie huda ye sayang....
    hihihi

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home