Meraikan Tetamu Hari Ni

Meraikan Tetamu Hari Ni

Assalamualaikum dan sejahtera
Sekali lagi hari ni kaknoor nk jamu mata adik- adik semua.   Sekejab lagi ada tetamu nak datang ini je yg mampu disedikan. 
Nasi Arab,   Acar Buah, Asam Pedas Ikan,
Nasi Ulam,  Ayam Kabsa,  Sambal Blacan,
Salsa,  Karipap,  Cottage Pie dan Fruit Cake.  ORANG UTARA mesti lupa bihun sup utara.

29 comments:

  1. bestnya jd tetamu Kak Noor...jamu mata nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana tau, suatu hari nohas tersesat kt sini baru lah boleh jamu selerA

      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. Meriahnya menu kak noor..
    Bertuah tetamu akak ni :)

    ReplyDelete
  3. Cantiknya setting kak noor, menu pun sedap :)

    ReplyDelete
  4. KakNoor! kakak pun nak jadi tetamu KakNoorlah kalau macam ini punya sambutan
    Macam hidangan kat hotel 5 bintang.
    Menarik/memikat mata:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kecil tapak tngan satu padang bola kaknoor tadahkan kakzakie sila lah, jdi tetam kaknoor

      Delete
  5. nk jadi tetamu kak noor lah... makanan dia perkkkkh
    mcm2 ada

    ReplyDelete
  6. wow menu macam kak noor buat majlis jer..

    ReplyDelete
  7. waa...untung tetamu
    balik kenyang ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetamu, wajib diidang sehingga kenyNg MGS

      Delete
    2. Tetamu, wajib diidang sehingga kenyNg MGS

      Delete
  8. Jadilah kak dapat menjamu mata, nak merasa tah bila pula nya :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari mata turun ke hati Ain, bila mata dah kenyang hati tak kacau lagi ye dak

      Delete
  9. Akk... sy nk jd tetamu akk juga... blh x?
    Hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh Huda anytime anywhere haha
      cakap je bila nak dtg ni Hudaaaaaaaaa

      Delete
  10. Bila Kak Noor nak jemput saya datang umah akak nie?....hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom mai raya kat umah kaknoor Diana heee sanggup tak??

      Delete
  11. Kak Noor... kalo dik Amie datang ke Brunei nti Kak Noor nak jamu ap-a erkk... hihihiiii....

    ReplyDelete
  12. Banyaknya makanan...hurmmm semua nampak menyelerakan.

    ReplyDelete
  13. 3 jenis nasi...byk kak Noor masak...sedap2 belaka kak Noor hidang utk tetamu...

    ReplyDelete
  14. Saya pn teringin nau jd tetamu k noor...adeiiii

    ReplyDelete
  15. Sedapnya makanan Kak Noor. Bestnya kalau dapat makan masakan Kak Noor. Hihi

    ReplyDelete
  16. Punyalah banyak KN kata, ini jee yg mampu masak...banyak tuuuu.
    Hihi...dah banyak gitu mmg confirm lupa org utara dgn mee hoon sup

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home