Hasil Keras Tanganku

Hasil Keras Tanganku

Assalamualaikum
Hari ni just nak tunjuk hasil keras tangan ini yang biasa pegang senduk sudu pisau.
Anak-anak nak suruh mama mengaler la, pulak,  jadi utk tidak menghampakan kaknoor pun mengaler lah.

Inilah hasilnya taklah cantik kalau orang yang pandai dan terer lukisan tengok,  memang agak terok,  tapi utk yang tak pandai, sekali pandang memang boleh lah kan .

Agak-agak berapa lah markah yg boleh di bagi pada lukisan ni ya haha
Takyah banyak2 lah nnt tk larat nk bawa balik hehe

Ok jumpa lagiii ya

20 comments:

  1. keras tangan pun sangat cantik pada kak rose... kak rose pun sangat tak pandai nak mengaker ni! berminggu2 baru dapat satu drawing yg siap. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kakrose tangan kita dah biasa dengan sudip dn senduk
      mengaler ni macam kekok lah pulak
      tapi bila dah mula tu rasa tak puas pulak klau tak habiskan
      sbb nak tengok ending nya macamana

      Delete
  2. Wahhh akk berbakat rupanya..lawolh..segak2 naa..✌😍😍😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. segak ke kacak ke zila
      main hentam je pun
      tapi mmg perlu fokas jugak ni
      sbb bunganya tu kecik sngt pada mata tua ni haha

      Delete
  3. Replies
    1. kreatif orang V cheqda apa lah sngt kannnnn

      Delete
  4. Cantik sangat dah tu KN.....bukan saja pandai masak KN ni pandai jugak mengaler rupanya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tangan dah keras Anom disuruh kaler boleh lah sikit2 kalau tengok jauh, kalau dkt out dah rasa nya haha

      Delete
  5. anak saya ada belikan jugak buku kaler2 ni utk mak nya..tp dek kerana saya ni keras tgn..bercampur malas..sehelai pun tak siap2 lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke Kam haha
      kena kuat hati utk mengaler ni
      kaknoor pun sama jugak anak2 asyik dok tanya
      mama belum kaler lagi?
      lepas geram kaler sampai siap jugak aher nya

      Delete
  6. Assalamualaikum noor lma juga tak bertndang kesini..
    Ini nor bgi A lah cantik bkn main mmg berseni sgguh bkn stkt msk jer pndai...mcm2 pndai

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikumussalm dear Nor
      kan ingatkan dah lupa dgn orang sini
      nak majuk jugak dah ni heheee
      apa pun tima kasihhh lah ya

      Delete
  7. Kak noor, tangan keras pun lawa sangat ni. Colorful sungguh! Kalau siqah, tak tahu lah jadi apa. Entah2 benti di tengah jalan. Hihi. Kreatif kak noor gabungkan warna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampaknya kena keras tangan kot siqah baru lawa ye dak
      kang kalau lembek tangn terus tak menjadi ni

      Delete
  8. Replies
    1. Idea yg baik jugak tu BP boleh framekannnn yeeeyy

      Delete
  9. Replies
    1. Nak pinjam kaler apa SS merah kuning hijo putih hitam??

      Delete
  10. Cantiklah tu KakNoor untuk yang kerastangan ^_^ Sebenarnya saya pun nak mencari colouring book macam ni. Asal stress aje,saya mewarna pulak! Cuma takutnya bila dah teruja, saya tak cukup tidur pulak. Saya kalau dah mula suka, susah nak berhenti!

    ReplyDelete
  11. keras pun masih nampak cantik..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home