Majlis Graduation Anakanda Dr. Noor Faizah Di Royal Albert Hall London.

Majlis Graduation Anakanda Dr. Noor Faizah Di Royal Albert Hall London.

ASSALAMUALAIKUM
Alhamdulillah semalam berlalu sudah majlis graduation anakanda pertama kaknoor.
Di United Kingdom ni, Alhamdulillah semua nya berjalan lancar.
Cuaca pun yang tidak terlalu sejuk mengizinkan kami semua memakai blazer je.
Rasa nya tak payah lah kaknoor bercerita panjang ya.
Biarlah gambar saja menceritakan segala nya.
Keceriaan majlis dan suasana di sini.



With my first daughter.


Anakanda ke3 dan pertama.


Anakanda ke4 dan Dr Faizah


Alhamdulillah dapat mencoretkan kenangan indah semalam.



Suasana didalam Royal Albert Hall



Tak lepas peluang untuk berwefie berlima












Semasa menunggu majlis berlangsung didalam Royal Albert Hall



Anakanda Dr Faizah sedang naik di atas pentas, walaupun kurang jelas tapi cukuplah untuk menggumbirakan hati parents ALHAMDULILLAH



Anakanda faizah semasa di atas pentas.


Yang paling kecil diantara mereka yang semuanya tinggi-tinggi...



Proud family after caremony ALHAMDULILLAH



Lepas majlis baru terasa lapar, kami semua menjamu selera di restoren Bananatree
Restoren Halal citarasa Asean.
Alhamdulillah semua nya licin di kebas
Alhamdulillahhh syukur kepada ALLAH diatas nikmat yang di berikan.

51 comments:

  1. seronoknya kak... kat london tu. saya grad uitm shah alam je... >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah Alen tak kisah lah tu dimana grad nya
      uitm shah alam pun grad jugak kannnn

      Delete
  2. Assalamualaikum...alhamdulillah dan tahniah diucapkan pada akak sekeluarga...kita pun rasa bangga diatas graduation tersebut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikmuslam saridah alhamdulillahh dan terimkasih ya
      tk kisah boleh tumpang2 bangga saya pun berbesar hati jugak

      Delete
  3. alhamdulillah...seronok dapat melihat kejayaan anak2 kan kak noor

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah masih di beri kesempatan oleh ALLAH dear utk meraikan kejayaan anak-anak

      Delete
  4. Alhamdulillah... tahniah! tahniah! buat Dr. Faizah
    Tahniah juga buat seisi keluarga KakNoor
    Kakak rasa terharu sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimkasih kakzakie alhamdulillah bersyukur sangat2 di atas apa yg ALLAH berikan selama ini
      memang kejayaan utk semua seisi keluarga ni

      Delete
  5. Alhamdulillah, tahniah...suka majlis konvo, rasa bersemangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang bersemangat pada yg muda-muda belia kan nohass alhamdulillahh

      Delete
    2. Belated congratulations utk dr.fsizah serta keluarga..semuga di bidangvkerjsya pulak amiin

      Delete
  6. alhamdulillah... tahniah buat kakNoor sekeluarga. Kami tumpang bangga atas kejayaan anak-anak kakNoor x

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimkasih Muna alhamdulillah dan terimaakasih jugak kaknoor ucapkan sudi luangkan masa Muna kesini

      Delete
  7. alhamdulillah..tahniah dr. Faizah..:)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah the best among the best. Tahniah kak noor dan kepada anakanda Dr Faizah

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah Babyp di atas kurniaan yang tak ternilai ini
      tanpa izin nya siapa lah kita kann

      Delete
  9. Tahniah untuk Dr.Faizah dan kak Nooriah sekeluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih Intan alhamdulillahhhhh sudi singgah dan meninggalkan komen

      Delete
  10. Tahniah Dr. Faizah dan kak nor sekeluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah Yaya syukur di atas apa yg telah tersurat

      Delete
  11. Oh, kat sana tak pakai topi ye kak, walaupun terima phd....kt msia ini, diploma pun dah bergaya ngan topi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di Imperial diaorang tak suruh pakai topi wlaupun PhD, topi hanya utk pensyarah dan diaorang yg besar2 saja lah, penuntut yg menerima tidak di benarkan memakai topi

      Delete
  12. Alhamdulillah, tahniah buat anakanda Kak Noor. Lebih bererti sebab ahli keluarga dapat hadir bersama-sama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Farah sbb anak kaknoor yg dua orang tu memang sudah di UK jadi dapat lah meramaikan majlis ni

      Delete
  13. Tahniah Dr Faizah juga buat noor sekeluarga. Kak Zai tumpang gembira.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimkasih banyak2 kakzai ya alhamdulillahhhhh

      Delete
  14. Tahniah buat Dr. Faizah dan kak noor sekeluarga

    ReplyDelete
  15. GRAND SEKALI MAJLISNYA...TAHNIAH DR FAIZAH N NOOR SEKELUARGA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhmdulillah P terimakasih pd Allah yg mengemptkan kmi kesini meraikan majlis

      Delete
  16. Alhamdulillah ... tahniah dr.faizah. tahniah kak noor sekeluarga...

    Dr. Faizah kerja di mana sekarang?

    Pssst : grad kat oberC - hall dan music nya mcm dlm citer harry porter... hi hi hi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huda cyg, anakanda kaknoor skrg dh bekerja di Brunei sebagai pensyarah alhmdulillah
      Mmg betul ada muzik lgi semasa majlis kita semua kena berdiri, terpaksa lah ikut sbb masuk kndang kmbing mengembek! Masuk kndang kerbau menguak ye dak!!

      Delete
  17. tahniah akak sekeluarga...gembira tgk kalian...tahniah Dr. Faizah

    ReplyDelete
  18. tumpang bangga kak noor...
    tahniah bt dr Faizah... lps nih berkhidmat kt brunei atau kt london?

    anak2 k noor sama je saiznya... kecik molek je mcm mak nyer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Dana
      Anak kaknoor skrg mmg dh kerja
      Kat Brunei lah sebagai lecturer
      Mama nya demuk Dana kann

      Delete
  19. Tahniah kak Noor sekeluarga. Kami juga tumpang gembira melihat kejayaan anak-anak Kak Nor.

    ReplyDelete
  20. Taniah buat Dr Faizah..
    Dan tahniah buat Kak Noor sekeluarga..
    Tengok gambar2 ni pun hati saya berbunga riang..
    Apa lagi kak noor sekeluarga kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillahh yatie
      itulah yatie bukan lagi berbunga rasanya berbuah jugak ni riang nya
      haha alhamdulillah masih ALLAH bg kesemptan utk meraikan kejayaan anak2 disini

      Delete
  21. Tahniah buat anakanda dan kak nor sekeluarga...seronok dapat meraikan kejayaan anak2..

    ReplyDelete
  22. Alhamdullilah. tahniah kak noor mendidik anak sampai berjaya. Congrats tuk anak kak noor juga. Seronok melihat kejayaan anak2 :) Selamat berjalan juga kak noor di sana :)

    ReplyDelete
  23. alhamulillah graduate sudah..tahniah

    ReplyDelete
  24. 5 beranak semua berkaca mata..org ckp..org berkaca mata ni bijak sbb rajin baca buku

    ReplyDelete
  25. Anakku doktorlah ni ya, KakNoor?

    Tahniah ya, KakNoor. Lepas dah satu. Puas sebenarnya saya mencari entri bermulanya kisah di UK tahun ni. Jadi, ada tigalah anak perempuan KakNoor di UK ni ya rupanya.

    Semua berspek mata hah. Memang rajin-rajin belajar semuanya. Yang mamanya tu sebab terlebih rajin duduk di dapur memasak ~_^

    ReplyDelete
  26. Tahniah buat Dr.Faizah :) Nama kita sama cuma berbeza ejaan sikit. Hihihi. Tahniah juga buat Kak Noor. Mekja konvo 23/7 nanti. Hihi

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home