Kes Orang Dagang Teringin Nasi Dagang

Kes Orang Dagang Teringin Nasi Dagang


ASSALAMAUALIKUM
Hari ni belek-belek entry lama ternampak gambar nasi dagang ni memang sesuai sangat untuk orang dagang macam kaknoor//mamaNoor ni kan, kalau lah dapat telur ikan tu digandingkan dengan nasi dagang alangkah alangkah alangkahhhhhh tenang nyaaa dapat makan mmmm
Kena banyak bersabar lah, takpe takde telur ikan kita buat guna telur ayam haha
Tunggu pulih semangat insya Allah mesti nak buat nasi dagang ala orang dagang ni kan.

Resepi nasi dagang boleh tengok kat 
Kalau ada yang terhingin nak buat boleh sekodeng ya, tak cukup sikit2 bahan tak kisahlah yang penting bahan utama nya wajib ada.





Biarlah gambar berbicara segalanya tentang keinginan ini.
Baru pukul 11 pagi waktu Uk
Ada lagi 10 jam setengah lagi waktu untuk berbuka
Dugaan yang pasti kena tanggung selama hampir sebulan ni..


4 comments:

  1. salam rajinnya kak noor :) kalau tak rajin tak merasa la ye

    ReplyDelete
  2. yanaa duk tganu ni pun jarang makan nasi dagang.. raya nanti baru lah jamah

    ReplyDelete
  3. Kasihannya orang dagang di perantauan ni. Semangat belum kembali ya KakNoor dek penat berpuasa panjang. Nanti-nanti KakNoor buatlah sambil makan beramai-ramai dengan 'pedagang' semua. Hihihi!

    ReplyDelete
  4. ayam gorengggg ...

    nasik dagang ....

    hadoiii lambat lagi nak berbuka ni kak...

    huhuhuhu

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home