Koleksi Bunga DiLaman Orang Part 1

Koleksi Bunga DiLaman Orang Part 1

Masih ada lagi gambar bunga yang di ambil masa di Norway dulu
Jom jamu mata je lah dengan ciptaan ALLAH yang sangat cantik ni.
Kaknoor memang pantang sangat, pantang tengok bunga mesti nak ambik gambar
Anak-anak pun tau bawa mama tempt yang banyak bunga-bunga berkembang.
Jom telajah taman dilaman pinjam ni hehee...



















OK cukup dulu untuk hari ni esuk lagi sambungan gambar bunga ok
Sebab masih ada lagi yang belum di tayangkan hee
Ok lah takdapat tayang makanan sedap tayang gambar bunga pun cukuplah..


47 comments:

  1. salam kak noor, kalau tayang gambar makanan sedap, kalau tayang gambar bunga cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikmulsam yana
      kiranya dua2 pun oklah tu kann halwa mata hehee

      Delete
  2. Banyak bunga yang belum pernah dilihat ni.. cantik sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Ita sebab tu camera ni tak berenti asyik dok snap saja sbb tengok smuanya macam lain je dari tempat kita

      Delete
  3. Knoor, cantiknya..bunga, heeeee..

    ReplyDelete
  4. Knoor, cantiknya..bunga, heeeee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tengok depan2 lagi cantik giler ni Zimah i tell U

      Delete
  5. Terima kasih Kak noor, pagi2 dah disajikan dengan pemandangan bunga yang cantik =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. penyegar mata jugak ni Ain tengok yg cantik2 kan dikala perut kosong

      Delete
  6. Tayang makanan suka..tayang bunga pun suka tau kak noor..cantik betul gambar bunga2 ni

    ReplyDelete
  7. Tayang makanan suka..tayang bunga pun suka tau kak noor..cantik betul gambar bunga2 ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang penting mata puas dan hati gumbira kan PK layansss

      Delete
  8. aduh kak noor... semua cantik2... walaupun mungkin tumbuh melata mcm rumput
    tp ttp cantik betul sampai tak jemu mata memandang

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ada jugak yg macam rumput liar je, tapi kebanyakan yg di taman ni mmg diaorang tanam khusus lah dana

      Delete
  9. Subhanallah...memang cantik2 bunga ni Kak Noor...suka tengok... mata pun jd segar..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sngt Atie walaupun hanya bunga tapi mata kita jadi kenyang bila tengok yg macam2 ni

      Delete
  10. tenang je tgk ciptaan Allah yg pelbagai rupa,warna dan bau nii..cantik sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ada yg wangi jugak Sha sbb bila lalu je tercium harumnya wangi bunga tu
      tapi tk pasti pulak yg mana satu tak kisahlah tu kan bukan boleh di bawa balik pun

      Delete
  11. Kita samalah... kakak pun suka sangat tengok bunga
    Kalau ada peluang mesti nak ambil gambar - tapi camera KakNoor canggih itu yg kakak suka tengok:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita boleh geng kakzakie bukan geng bas sekolah tapi geng suka bunga hahaha kannn
      ala camera cap ayam je pun kakzakie tkde canggih sngt pun

      Delete
  12. Cantiknya.... bunga yang pelbagai bentuk dan rupa, sejuk mata memandang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. perut kosng pun jadi kenyang tengok bunga yg banyak ni kan zilla

      Delete
  13. Assalam kak noor, selamat berpuasa..

    Cantik2 suma gambar munge2 tu..cantik lagi hasil kak noor mem'bokeh' gambar2 tu heheee..
    Ada bau tak bunga tu suma

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikmusalam lina
      haha lina ada jugak yg wangi tau bunga ni tapi kebanyakkan hanya cantik je lah

      Delete
  14. Senang hati tengok bunga.. sebab banyak jejalan gi blog lain nampak makanan.. haha.. tapi ok juga, terfikir apa nak dimakan nanti.. hehe

    Tapi serius, memang cantik.. jarang2 nampak kan.. selalu bunga kertas jak.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunga negeri 4 musim mmg tkde kat tempat kita Aretikz

      Delete
  15. saya pun suka ambil gambar unga kak nor . tapi masuk insta . tak rajin nak masuk blog satu persatu ... tengok bunga sambil bayangkan kak nor di norway ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan Vee orang pompuan ni dgn bunga berpisah tiada
      boleh geng lah geng suka bunga hehee

      Delete
  16. SubhanAllah cantiknya. Kak Zai pun macam jakun kalau jumpa bunga mesti nak belai dan ambik gambar.

    p/s:Terima kasih noor cantik poskad yang dikirimkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kakzai dah sampai poskad nya
      kann tambah lagi sorang geng suka bunga ni kakzai

      Delete
  17. Cantiknya bunga-bunga di taman pinjaman ni, KakNoor. Yang pink dengan kuning tu menyerlahlah. Saya suka sangat ~ suka tengok ^_^ Kalau suruh saya tanam, haruslah cantik juga terkulai layu pokok-pokok ni semua.

    Eh, bulan puasa chef tukar profesion pulak ke? Baru nak tertelan-telan air liur tengok gambar makanan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaknoor kalau tanam bunga mmg out jugak MD
      sekadar ambil gambar oklah
      memasak jugak MD kat sini cuma taklah hebat sngt yg biasa2 je
      sbb pelanggan dah tak banyak disini

      Delete
  18. Salam Jumaat Kak dan selamat berpuasa ...
    Selalu nampak gambar yang akak kongsikan di FB, memang cantik2 bunga tu semua. Ni kalau mak saya yang nampak memang geram dibuatnya, mak peminat fanatik bunga2. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye Mia
      orang veteren mmg suka bunga dimana saja dia jumpa haha maka nyaa
      salam jumaat jugak dari mama nor disini baru pukul 10 pagi

      Delete
  19. Masyaa Allah kak noor, belum pernah ana lihat antara kelopak2 indah ciptaanNya di depan mata.Cantik sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah yg buat kaknoor geram ana fokas2 sampai habis bateri camera hahaa
      tengok semuanya macam geramm je

      Delete
  20. SALAM RAMADAN NOOR..LAMAN ORG YG PENUH DGN BUNGA2 INDAH MMG MENGUJAKAN DIPANDANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam jumaat dan ramadhan ke4 buat P
      kalau laman sendiri mmg takde bunga P
      entah lah sayur di rumah entak hidup entah dah KO

      Delete
  21. assalamualaikum kaknoor,
    sesekali tayang bunga pulak ye
    cantik2 bunga di sana. ye lah cuaca sejuk mmg sesuailah bunga cantik2

    org yg mengambil gmbrnya pun pandai fokus nampak gayanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikmusam KB
      orang ambik gambar ni mmg minat jugak fokas2 gambar hehee
      itulah alhamdulillah hasil yg memuaskan alah terpuji diri sendiri lah pulak

      Delete
  22. Replies
    1. alhamdulillah Lynn sedap mata memandang kan

      Delete
  23. Mmg lain cantiknya ye KN bunga kat sana.... maklumlah bunga duk negara sejuk.

    KN dah balik ke belum ni sebenarnya?
    Nak bagi tahu ni poskad ngan FM dah sampai. Tq banyak banyak tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillahh Hainom
      belum balik lagi lah insya allah awal julai balik lah
      akhirnya sampai jugak ya poskad dan fm tu
      ur welcome dear

      Delete
  24. Kalau SA ada kat sana..lepak dari pagi sampai ke petang pun takpe...janji dikelilingi bunga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada geng kaknoor ni SA suk bunga2an yg cntik mantik ni

      Delete
    2. Ada geng kaknoor ni SA suk bunga2an yg cntik mantik ni

      Delete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home