Koleksi Bunga Dilaman Orang Part 2

Koleksi Bunga Dilaman Orang Part 2

Assalamualaikum semua pengunjung blog kaknoor semua.
Alhamdulillah semakin hari semakin ramai yang singgah sini
Mungkin sebab ada bunga-bunga berkembang jugak kot hehee
Jom hari ni kaknoor nak meneruskan lagi perjalanan dalam taman di Norway tempoh hari.
Bermacam-macam jenis bunga dan tanaman kita jumpa
Jom ikut kaknoor jom!!!

Jamu mata saja ok sebab kaknoor tak ingat dah semua nama-nama pokok bunga tu.














Abaikan orang veteren dan anakanda nya tu ya hehee
Terpaksa di blurkan takut lebih menyerlah daripada segala bunga2 tu
hahaha perasannn lah pulak..












Ok selesai episod 2 insya ALLAH esuk habis lah part 3 jalan-jalan Norway dilaman orang ni
Telatah anak-anak tak tau lah tengok bunga ke tengok orang tu!!



22 comments:

  1. SALAM RAMADHAN KAKNOOR
    TERPESONA DGN KECANTIKKAN BUNGA2AN NI
    INDAHNYA CIPTAANNYA KAN KAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan jugak utk Mama sara ya
      mmg terpesona kan dengan kecantikkan cipataan ALLAH

      Delete
  2. Kak Noor ,cantek dan unik bunga2 tu kan,rasanya tak jumpa kalau kat sini.Canteknyaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. #kak noor malu saya nak kongsi resepi dengan kak noor yang pakar masak tau ...tapi takpelah untuk kak noor tersayang ni resepi sambal tu ; lada merah +lada cili +lada hijau +bawang merah +bawang putih dikisar sekejap2 jangan hancur sangat kemudian di tapis ,toskan .Kemudian tumis masukkan asam keping ,garam ,gula dan saya biasanya tambah kiub ikan bilis sikit.Tumis sehingga agak2 kering.
      Kawan saya yang ajar ni kak.

      Delete
    2. BETUL TU SANIAH MMG KITA TAK JUMPA PUNYA DI TEMPAT KITA

      btw terimakasih resepi sambal tu ya
      lebihkurang je dgn yg selalu kaknoor masak
      cuma kaknoor tak campur kiub bilis
      hanya campur garam dan gula saja
      boleh try lagi resepi Saniah mesti bertambah selera nak makan

      Delete
  3. Subhanallah cantik sgt semua bunga2 tu. Yg paling saya suka tgk no6 dgn no8 tu,cantik....
    Gambar rmh yg ada ayam atas tu pun saya suka,mmg tak jumpalah di Msia

    ReplyDelete
  4. Subhanallah cantik sgt semua bunga2 tu. Yg paling saya suka tgk no6 dgn no8 tu,cantik....
    Gambar rmh yg ada ayam atas tu pun saya suka,mmg tak jumpalah di Msia

    ReplyDelete
  5. Subhanallah cantik2 sgt bunga2nya. Paling saya suka no6 dgn no8 tu, cantik
    Gmbr rumah yg ada ayam tu pun saya suka tgk, mmg tak jumpalah di Msia ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih KB ya selalu singgah sini
      itulah yg buat kaknoor masuk taman ni macam tak mau balik je hahaa

      Delete
  6. cantiknya semua bunga tu kak noor...harap suatu masa dapat dan diberi peluang oleh ALLAH untuk travel macam kak noor

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudahan Allah LIMPAHKAN REZEKI yg banyak untuk Irda sampai kesini menikmati keindahan di negara 4 musim ni

      Delete
  7. Subahanallah..
    Memang cantik2 bunga tu kak noor..
    Tengah musim bunga ke kak noor..
    Segar mata tengok bunga2 tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedang musimnya sekrang ni yatie
      itulah rumput pun susah nak pijak sayang takut terpijak bunga hahaa

      Delete
  8. berbagai rupa bunga, sampai tak kita tak tahu nama

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaknoor tak kisah sngt dgn nama nieda yg penting gambar nya saja kannn

      Delete
  9. CANTIK SUNGGUH SEMUA BUNGA2 TU XJEMU DIPANDANG MATA

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau boleh apa saja bunga yg ternampak mmg nak ambik gmbr P
      terpesona sungguhh

      Delete
  10. aminnn kak noor..kalau ada rezeki irda jumpa kak noor di alam nyata..aminnn

    ReplyDelete
  11. Insya Allah Irda semoga Allah beri kersemptN dan rezeki ya

    ReplyDelete
  12. Cantiknya bunga di laman orang. Memang kagumlah menengoknya. Tapi lebih kagum lagi dengan skil KakNoor memetik gambar bunga di taman ^_^

    ReplyDelete
  13. Tok...tok..... tido lagi ke?
    Kak Noor saya curi gambo KN dengan anak tu tau....Jangan mare..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home