Salam Aidilfitri Mohon Maaf Zahir & Batin

Salam Aidilfitri Mohon Maaf Zahir & Batin

Assalamualaikum
Salam aidilfitri untuk semua yang
Selalu singgah disini
Mesti semuanya sedang sibuk membuat
Persiapan raya kan
Insya Allah kaknoor pun akan fly keBrunei
Petang esuk
Doakan kami selamat sampai ya
😄😃 tak sabar jugak rasanya ni
Tapi perjalanan yang jauh
Memakan masa hampir 16 jam tu
Sangat membosankan
Apa nak di kata kan
BERSABAR SAJA LAH.

16 comments:

  1. semoga selamat sampai , tahniah buat kak noor sekeluarga , salam lebaran Syawal 1437H juga buat kak noor dari ana :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Aidil fitri kak.. Maaf zahir batin.. Moga perjalanan di permudahkan dan selamat sampai ke Brunei... Amin..amin

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya aidilfitri buat Noor sekeluarga, maaf zahir dan batin dan semuga dipermudahkan perjalanan balik ke Brunei....Iman dah tunggu maktok tu!

    ReplyDelete
  4. Kaknoor....selamat hari raya aidilfitri juga ya daripada PC sekeluarga..maaf zahir batin..moga perjalanan kaknoor sekeluarga dipermudahkan..ameen..

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan perjalanan balik ke Brunei akak dengan family. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.

    ReplyDelete
  6. Smoga dprmdahkn urusan kak noor. Aminn

    ReplyDelete
  7. Eid Mubarak in advance ye knoor, wah...knoor dpt blk Brunei beraya, bestnya..tumpang gembira juga ni.Ampun maaf salah bicara salah komen ke apa yang terguris di hati ye knoor.

    ReplyDelete
  8. Eid Mubarak in advance ye knoor, wah...knoor dpt blk Brunei beraya, bestnya..tumpang gembira juga ni.Ampun maaf salah bicara salah komen ke apa yang terguris di hati ye knoor.

    ReplyDelete
  9. salam aidilfitri kak....SA x raya tahun ni...mak sedang sakit tenat....

    ReplyDelete
  10. Salam singgah sini Kak Noor....Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin dari MD.... semoga selamat sampai Brunei

    ReplyDelete
  11. Semoga kaknoor selamat sampai ke brunei.selamat hari raya juga.maaf zahir batin ye kak noor

    ReplyDelete
  12. Semoga kaknoor selamat sampai ke brunei.selamat hari raya juga.maaf zahir batin ye kak noor

    ReplyDelete
  13. Semoga kak noor selamat sampai...dan salam aidilfitri buat kak noor n famiy dari irda kuala lumpur

    ReplyDelete
  14. Selamat hari raya sister. Was wonderful to see your post in humas space. Hugs and enjoy your eid day

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya aidilfitri kak Noor.. maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home