Lagi Auntie Anne's Copycat Cinnamon Sugar Pretzel Bites

Lagi Auntie Anne's Copycat Cinnamon Sugar Pretzel Bites

Assalamualaikum dan selamat petang
Hari -hari memang sibuk dengan macam - macam kerja, tapi demi cucunda Iman yang dok minta cinnamon bites ni terpaksalah maktok luangkan sedikit masa untuk membuat "huti" ni kata Iman hehe 
 
Resepi nya boleh klik diatas ya sebab sebelum ni memang kaknoor dah pernah buat, kira nya masuk yang kali ni dah 3 kali U memang sedap dan menepati citarasa maka nya Iman dok minta hari- hari asal datang umah kaknoor. 

 

Sekejab je makan bites-bites ni mesti buat tau U all haha

 

 

Alhamdulillah kalau ada yang nak mencuba memang berbaloi sedapppp tak payah lah singgah ke Auntie Anne's pagi meh sini umah Auntie Noor mesti dapat merasa, jangan tunggu lama-lama memang cepat je hilang sekelip mata...


23 comments:

  1. aduh kak noor... msti sedap kalu dpt mkn ptg2 nih... dana nih mmg tak berapa nk rajin bt kudap2 gini heheheh tp mkn suke lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau suka makan boleh lah singgah umah ni Dana cepat jangan lambat kang licin nayaaaa ni

      Delete
  2. Puaslah Iman makan ye
    Untung kan dpt maktok yg pandai dan rajin ke dapur:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru lah Iman tak minta lagi huti ni kakzakie hehee
      kalau tak tu hari2 dok minta huti huti huti

      Delete
  3. nampak gaya mcm kene singgah Auntie Anne je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha singgah lah Mek rugi tu auntie anne mesti suka tu hahahaa

      Delete
  4. untungla ada maktok pandai baking..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. untung tkyah beli je auntie anne lah Nor kalau tak mmg kejab2 auntie anne je

      Delete
  5. bila la nak dapat rasa hasil air tangan akak ni...teringinnnyaaaaaaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ida sila lah kalau nak merasa air tangan yang berkedut ni heheee

      Delete
  6. MASAKAN MAKTOK TIADA TANDING SEDAPNYA BUAT IMAN TU

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu P untuk anak cucu boleh lah masakan maktok Iman ni kan
      asalkan diaorang happy kita pun gumbira dah tu

      Delete
  7. untung anak cucu maktok pandai masak n rajin pula masuk dapur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takle pandai sangat pun KY semuanya keja rujuk resepi jugakkk

      Delete
  8. Mesti sedap "huti" Kak Noor buat..
    Untunglah cucu dapat makan sedap airtangan maktok.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tahan je "huti" kaknoor LZ of coz auntie anne's lagi sedapp lah dari huti maktok tu kan

      Delete
  9. Sedapnya..untung la maktok pandai masak..nk jadi cucu maktok dh tua bangka.jadi anak mak boleh.hahaha

    ReplyDelete
  10. Sedapnya..untung la maktok pandai masak..nk jadi cucu maktok dh tua bangka.jadi anak mak boleh.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaha PK boleh aih jadi cucu angkat tua bangka ka bengka ka no hal punya
      request lah nak maktok masak apa ni cucu ku

      Delete
  11. Nak kena pergi Brunei jauh sangatlah pulak...... kalau semata mata nak makan pretzel....
    Marilah kita beli aje senang dan cepat, nak buat, ambik masalah pulak haha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai Anom kan nak buat ambik masa yang panjang kan
      beli je lah adik cyang lebih sedap dan lebih cepattt masuk mulut kannn

      Delete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home