No Bake Oreo Mint Cheesecake

No Bake Oreo Mint Cheesecake

Selamat petang dan salam kamis
Lagi terjumpa resepi menarik dipinterest
Jom kongsi-kongsi tengok
Kalau rajin jangan lupa mencuba tau!!
Mesti tersangat lazat ni 
Tengok gambar pun dah tau kan!!

 

 

 

 

 

Ok selamat menjamu mata lah ya
Kalau ada yang tak tahan bolehlah ke bakeri berdekatan
Mana tau ada yang seakan macam ni kann 
Bolehlah menjamu selera..


9 comments:

  1. ya Allah, sedapnya kak...betul2 menggoda kek ni...huhu...

    ReplyDelete
  2. dana nk yg dh siap tinggal mkn je kak.... nengok resepi mmg leceh bt kek cheese nih... kene bakar ke tak sama leceh tp mkn tak leceh heheheh

    ReplyDelete
  3. Nampak sedapnya kak...
    simpan dulu resepi ni tunggu angin rajin datang :)

    ReplyDelete
  4. kek yg melimpah dgn koko mmg sedap sgt tu

    ReplyDelete
  5. cuma kalau yang tak suka mint memang tak berapa suka laa kek nih.. tapi boleh je kan tukar tak letak mint tu..

    ReplyDelete
  6. huih, sedapnya kaknoor..
    memang menjamu mata aja lah kita di sini jawabnya.

    ReplyDelete
  7. Meleleh tengok. Senang ja..tapi kalau tak rajin memang mampu pandang ja la jawabnya. Hehehe

    ReplyDelete
  8. Ohhhh sedapnya cheese kek ni KN....MMg senang ye KN...masuk esbok terus jadi hihi

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home