Wordless

Wordless

Assalamualaikum sahabiah blogger !!
Alhamdulillah esuk ada lagi yang nak dating dengan kaknoor hahaha means datang kerumah lah tu 
Nasib baik ada noxxa ni kerja jadi cepat
Kita tengok je apa nk jadi dengan tulang dan babat ni nanti 
 

Lepas ni kena bersilat macam-macam rentak ni zoommmm sapa nak tolong kaknoor ni!!!!


18 comments:

  1. mmg bebraloi-baloi ada noxxa ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul sngt Lya berbaloiiii hari2 kaknoor

      Delete
  2. Apasallah tak nampak apa apa.....Saya nampak tajuk jer.
    Ni mesti pasal Noxxa kan KN....tengok komen diaorang tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apasal tk nmpak pulak hainom
      Kaknoor pun kurang pasti lahh
      Maybe guna hp kot
      Kalau guna laptop mesti nmpk rasanya

      Delete
  3. sup tulang ke kak noor? noxxa ni bnyk btol mmbntu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sngtttt membantu Mek kan
      Kerja semua jdi cepat

      Delete
  4. Replies
    1. Kaknoor rebus tulang utk buat bihun sup utara farah

      Delete
  5. nasib ada periuk noxxa kan.. boleh jugak memudahkan kerja memasak kak noor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyda noxxa the best
      Kalau dpt mmg nk beli berbiji2 hahaa

      Delete
    2. yup noxxa memang best.. ermm kalau ada berbiji2, boleh masak 4-5 hidangan masakan sekaligus..

      Delete
  6. Berapa minit jadi lembut babat tu KN? Senang ek ada Noxxa... mcm nak beli pulak. Baru baru ni geng jiran kecoh pasal benda...tu yg jadi teringin balik ni hihi

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home