Baby Umair Dah 20 Hari

Baby Umair Dah 20 Hari

Assalamualaikum dan salam sabtu
Selamat berhujung minggu dan berhariraya Aidiladha
Untuk semuanya. 
Rasa nya sama kot hari kita menyambut hariraya kan
Kalau diBrunei INSYA ALLAH hari isnin 12 september hariraya Aidiladha nya, semoga semuanya gumbira lah disamping keluarga dihari yang berbahagia ini. 
Hari ini kaknoor hanya nak kongsikan gambar baby Umair ni yang dah hampir 3 minggu, memang sibuk sangat sekarang ni menguruskan baby hari-hari sampai takde masa langsung nak masuk ofis maya ni hehe

 

 

 



 

Sempena hariraya aidiladha yang akan menjelang tiba,  kaknoor memohon ribuan ampon dan maaf andai ada kekasaran dan kesilapan secara sengaja atau tidak, sesungguhnya yang baik itu dari ALLAH dan yang buruk itu dari kesilapan kaknoor sendiri. 

SELAMAT BALIK KAMPONG UTK SEMUA YA
BESTNYA SIAPA DAPAT BALIK KAMPONG KAN!!!
Kesian orang jauh ni huhu...

12 comments:

  1. Gedempolnya kk noor! Mak makan benda sehat, ank yg mnyusu pn sehat la... Alhamdulillahhh

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidil Adha, Kak Noor...

    ReplyDelete

  3. Assalamulaikum Admin,

    Boleh tak kita sama2 link-kan blok. Blog saya:

    biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    Terima kasih

    ReplyDelete

  4. Assalamulaikum Admin,

    Boleh tak kita sama2 link-kan blok. Blog saya:

    biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    Terima kasih

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Kecik2 comey Eyda takut nnt besar comot tk mau lah kan

      Delete
  6. Sebok mengulek cucu ye KN....hihi....yelah org ada cucu kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama tkda anak kecik mmg syok jugak kan Anom mengulek baby2 ni

      Delete
  7. Wah, hebatnya KakNoor ni tau! Dalam pada sibuk memasak, membaking bagai, ada masa lagi menjaga cucu ke?

    Wah, superwoman ni, KakNoor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak kecik time gini bnyk titun MD kan
      Masa tu lah maktok ni bersilat bagai

      Delete
  8. Mek, mmg jenis baby Umair ni kot hehe gedempol
    Lama dah tk dngr perkataan gedempol ni Mek

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home