Crispy Almond Mudah & Sangat Laris

Crispy Almond Mudah & Sangat Laris

Assalamualaikum dan selamat petang 
Tetiba teringin nak makan crispy almond
Nasib baik semua bahan dah ready 
Lagipun nak try test baking mat or silicon mat dari Uk tuuuu
Sangat mudah tak melekat pun di mat tu berbanding dengan
Guna kertas minyak biasa...
Resepi pun mudah amat yang penting ada tepung
FLORENTA // BIENETTA (tepung ni yg mahai ni)

 


 

Mudah sangat guna silicon mat, memang gerenti tak melekat  langsung, sebelum ni kaknoor buat guna muffin tray sebab nak bentuk bulat muffin tray tu, tapi kali ni dah ada mat ni tray lah ye dak!! Kang ada yg complain beli je mat tapi dok simpan buat pekasam hahaa...

 

 

 

Crispy almond ni memang sangat berkhasiat dan sedap sebab dalam nya ada badam, kuaci, bijan dan habatussauda disamping tepung florenta tu lah. Pada yang nak resepi boleh lah klik
Memang tak cukup se peket tepung rasa nya ni.




10 comments:

  1. kesukaan ni kak.. selalu tempah dgn kawan..hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dkt boleh temph dgn kaknoor kan Atie hehe

      Delete
  2. Buat pun mudah kalu ada silicon ni eyda

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. tengok kak Noor guna pun mudah..

      Delete
  3. sedap ni kak noor :) buat kudap kudap :)

    ReplyDelete
  4. Agaknya KN kat rumah ni asyik membaking je kan kerjanya....Tak buat Portugese Tart buat Crispy Almondlah.... Mesti wangi bau rumah kan ....
    Iman jugaklah yg kenyang hihi

    ReplyDelete
  5. Kenapalah KakNoor ni rajin betullah! Macam-macam menu KakNoor buat. Tak cukup memasak lauk-pauk, dengan pastriesnya, dengan cookiesnya. Aduhai....

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home