Nasi Lemak Dulu Kini & Selamanya

Nasi Lemak Dulu Kini & Selamanya

Assalamualaikum dan selamat malam 
Sibuk dengan macam - macam aktiviti 
Dah malam  baru sempat mengintai blog
Nasi lemak memang menu sukar dilepaskan
Dah lama pun buat nasi lemak ni
Cuma tak sempat update 
Jom layan gambar ya
Nasib baik gambar tak basi ye dak!!

 

Resepi nya dah selalu sangat kaknoor letak, bolehlah rujuk entry yang lama-lama cuma kali ni kaknoor letak seaweed je semasa menggulung telur, yang lain masih sama je.

 

 

 

Kalau buat nasi lemak memang jadi menu seharian ni, dari pagi sampai tengahari dan kalau lebih lagi memang sampai kemalam hahaha, mesti ramai yang suka kan dengan nasi lemak cenggini, mana tau ada yang nak buat untuk esuk pagi !!


10 comments:

  1. assalamualaikum kak noor,lama ana tak singgah sini, Subhanallah sedapnya nasi lemak kak noor :)

    ReplyDelete
  2. Samalah kita Kak Noor... masak nasi lemak memang berbaloi2 sebab merangkum utk sarapan pagi, makan tengahari dan kenyang sampai ke malam!

    ReplyDelete
  3. Sekarang ni nasi lemak bukan utk sarapan pg aja kak Noor...
    Malam pun jd santapan
    Nampak menyelerakan nasi lemak kak Noor ni...

    ReplyDelete
  4. sedapnya ns lemak K noor....
    kak noor nye ns lemak mmg menggoda, ada mcm2 lauk...

    ReplyDelete
  5. nasi lemak dengan puyuh sedap jgk :) tapi kk noor punya style ni nampk lain dari yg lain . mesti makin sedap ni

    ReplyDelete
  6. Telur dadar letak seaweed tu yg special KakNoor
    Rumah kakak ni semua suka seaweed. Masak sayur campur pun letak seaweed.
    Bekal nasi pun gulung dgn seaweed dan salad. Sedap di tekak kami.

    ReplyDelete
  7. sesekali suka makan Nasi lemak ni kak.. cuma tulah sllu weekend ja baru dpt buat...hihi.. nampak sangat menyelerakan :)

    ReplyDelete
  8. Saya kalau buat nasi lemak guna beras basmathi KN...barulah puas hati hihi....Makan pun banyak hihi
    ... Lama tak buat nasi lemak. Last Raya hari tu...Teringat Nasi Lemak Lemuni KN....

    ReplyDelete
  9. sedapnya nasi lemak kak Noor.. ada kelainan dengan tambah seaweed

    ReplyDelete
  10. Bulan ni rasanya belum lagi buat nasi lemak. Anak-anak sukalah. Saya biasa-biasa saja. Tapi kalau dapat nasi lemak yang sedap dan sambal yang ohsem, memang tak berhenti makanlah jawabnya!

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home