Jagung Kukus

Jagung Kukus


Assalamualaikum dan salam sabtu
Menu paling simple kaknoor letakkan hari ni
Weekend macam ni mesti ramai tak masak kan!!!
Jadi sebelum keluar rumah mencari makanan kat luar tu
Mesti nak sarapan dulu sebagai pengalas perut yang kosong tu



Jagung ni dah lama dalam petiais sebab takut tak ok kalau disimpan lama sangat, jadi hari ni kaknoor kukus je lah, dapat jugak di kunyah-kunyah kan
Sorry dapur kaknoor yang agak bersepah macam-macam benda haha


Sekarang ni bukan lagi buah langsat kuning mencelah
Tapi 
Jagung pun boleh kan kuning cantikkkk tak kakton??



Tuuuu dia macam-macam benda kat dapoq maktok ni hahaha
Pejam mata kalau tak suka tumpukan perhatian pada jagung udah lah haha



OKlah salam santai dari kaknoor
Tak payah beratkan dengan resepi yang terok-terok hari ni
Cukuplah sekadar jagung kukus ni je
Lepas ni boleh di gigittt hahaha
HAPPY WEEKEND UNTUK SEMUA NYA

5 comments:

  1. JAGUNG MANIS YG DIKUKUS TIGA TONGKOL JE NOOR SAT JE DIKUNYAH TU

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cukup ni P sbb anak-anak tak suka snagat
      hanya makcik dan pakcik je ni melayan selera haha

      Delete
    2. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Kak noor.. Jagung kukus ni potong2 pastu letak planta, susu dan garam. Ya Allah.. Nikmatnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sempat nak buat macam tu Reen anak2 minta cucuq jagung
      resepi Reen pernah kaknoor buat letak susu, planta dan cheese wallahhh

      Delete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home