Nasi Lemak Cantik

Nasi Lemak Cantik

Assalamualaikum 
Salam hari minggu utk semua
Hari ni just nak tayang nasi lemak je
Resepi biasa je tapi cara bungkus lain sikit
Untuk majlis kecil-kecil boleh lah buat macam ni 
Menarik kan tertawan orang nak mkan nasi lemak ni

 

Dalam ni ada telor puyuh mata, telur ayam gulung, ayam goreng, sambal pedas, ikan bilis dan timun 

 

Kemudian dilipat dan dikepit macam yang kat belakang tu

 

Teruja tak nak makan nasi lemak kaknoor ni hahaha
Ok tuan tanah dah kenyang ni
Nak gi majlis orang kawin jab 
Jumpa lagi nanti ya babaiiii


15 comments:

  1. Replies
    1. Kan Nor mmg kaknoor bekenan kat kotak ni
      Maka nya suruh anak2 buatksn
      Kaknoor hanya letskkan nasik je

      Delete
  2. Tengok cam susah je nk makan ni knoor, sebab bungkusannya tak boleh dibuka besar, hehe..jangan marah knoor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini masa nk bungkus je Zimah
      Supaya nmpk cantik
      Bila nk makan kita buka lah mcm biasa
      Sebesar mana pun boleh
      Apa nak marahkann Zimah

      Delete
  3. Wow lawanya. Telur tu dah macam stail jepun. Tamagoyaki. Boleh gulung telur tu macam sushi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaknoor mmg suka buat telur gulung mcm ni Mazni, telor puyuh tu pun kaknoor buat telo mata nmpk tk kecik telor tu

      Delete
  4. lawa mcm ni. tapi berapa ringgit la 1 ni kan. kos mahal ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utk majlis mmg berbaloii lah Leyla
      Sbb cantik kan mahal sikit oklah sbb lawa kannn
      Heheh

      Delete
  5. setiap sentuhan kaknoor mmg berseni dan cantik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waduhhh berseni ke Naily cyg
      Btw tqvm ya
      Mlm ni tidoq tk lena sbb kena puji hahaha

      Delete
  6. Kak Noor, boleh mintak sekotak? hee..hee..hee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mek PH dua kotak pun utk Ph
      Sbb kaknoor tau PH tk cukup ni kalau sekotak je
      Hehee jgn marahhh

      Delete
  7. aduh2 mmg betul2 cantik nih...
    dh kalah restoren dh... tlr pun sampai 2 jns kak noor oi...
    best2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa sdg banjir telor tu Dana haha
      Kena buka restoren ni kot Dana kan

      Delete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home