Minum Petang Dengan Cekodok Gebus & Bingka Susu

Minum Petang Dengan Cekodok Gebus & Bingka Susu


Assalamualaikum dan selamat petang
Mesti semua nya dah santai masa ni kan
Terutama surirumah lah, yang bekerja pun dah petang gini
Tak stress sangat dah kan!!
Jom lah kita minum teh dengan cekodok dan bingka susu ni
Kaknoor dah tuangkan tu teh tunggu minum je lagi
Cepat siapa cepat dia dapat hahaa




Cekodok ni mesti semua dah tau resepi kan
OKlah tu takyah lah kaknoor letak lagi kan
Tapi kalau nak jugak boleh rujuk disini



Kalau makan cekodok ni mesti tak cukup sepiring tau hahaha
Confem mulat lepas makan ni 




Lebihan bingka susu boleh jugak dijadikan minum petang ni kan
Resepi nya tunggu dulu sebab belum puas hati dengan resepi ni
Nak cari lagi yang betul-betul bekenan dihati baru kaknoor letak ok
Oklah jom jangan lambat siapa cepat dia kenyang ni hihi...


22 comments:

  1. Assalamualaikum Kak Nor..Petang-petang ni kat pejabat, sedap nya kalau dapat makan kuih panas2...

    ReplyDelete
  2. Waalikmusalam Fida
    Ohh masih kat pejabat ke ni
    Tkpe tk lama lgi dh boleh balik kan !!
    Nmpk tukang msk yg kenyang ni hihi

    ReplyDelete
  3. sedapnya.. bulat-bulat je. kalau Rose buat, mesti bentuk lain-lain. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke Rose cuba try resepi ni medti bulat dan gebusss

      Delete
  4. awalnya kak noor dh minum petang... sedapnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaknoor dh terbiasa semuanya awal Dana
      breakfast pukul 7 pagi
      lunch 11.30 kadangkala kul 11 ada jugak pukul 10.30 haha
      jadi minum petang of coz lah pukul 2 0r 3 kan kalau tak lapo tu

      Delete
  5. Amboi! KakNoor dah tuang air utk menikmati minum petang
    Kakak ni makan biskut cream cracker aje tau.
    Sedapnya kalau dapat cekodok KakNoor tu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sambil tuang air sambil minum jugak tu kakzakie hehee
      cekodok bulat mmg terlajak sedap tu kakzakie

      Delete
  6. sedapnya..dah nak minum petang..selamat menjamu selera..

    ReplyDelete
  7. Kak Noor, dah lama PH tak pekena cekodok. Tu memnag favret time kecik2 dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah dah besar ni tak fav lagi ke PH cekodok ni

      Delete
  8. sedapnya makan petang dengan cokodok gebuss

    ReplyDelete
    Replies
    1. cekodok memang menu tak boleh tolak ni Neida menu nostalgia

      Delete
  9. Minum teh panas dengan cekodok gebus ni memang sedap kak noor,lagi lah cuaca petang tpt saya ni sejuk lepas hujan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau hujan Saniah apa pun mmg jalan kan
      tambahan cekodok ni lagi lah berjalan-jalan hahaa

      Delete
  10. Replies
    1. boleh try resepi ni Ain mesti jadi gemuk jugak nanti

      Delete
  11. Ohhhh Terima Kasih Kak Noor.
    Esok pagi buat cekodok pisanglah kami juga ni.
    Banyak pisang tak terhabis makan bulan ini , macam-macam jenis pula tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah bestnya Diana banyak stok pisang
      kaknoor ni nak makan kena lah beli pisang la jawab nya

      Delete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home