Ku Sahut Seruan Mu Ya Allah

Ku Sahut Seruan Mu Ya Allah

Assalamualaikum 
Alhamdulillah kaknoor dah selamat sampai di kota Madinah
Pada tengahmalam semalam setelah 10 jam dlm flight
Sampai di Jeddah pukul 4.30 petang waktu sini
Naik bas ke Madinah dalam 6 jam lebihkurang
Lebihkurang pukul 12 tengahmalam baru lah selamat sampai
Di hotel penginapan
Imagine lah memang keletihan dan kekusut masaian kann

 

Alhamdulillah walaupun keletihan dan kepenatan nampak saja masjid Nabawi ni hati jadi tenang dan tak sabar rasanya nak masuk kedalam, alhamdulillah ALLAH beri kesempatan sekali lgi untuk kesini beribadah, semoga ALLAH buka kan lagi pintu- pintu rezeki untuk semua sahabat blogger adik-adik pembaca silent reader di blog kaknoor ni untuk sama-sama berziarah kesini ameen..

 

Alhamdulillahhh ini gambar hari kedua maksud nya pagi  ini sesudah waktu subuh, betapa ramainya insan dari pelbagai pelusuk dunia berkumpul disini, ada yang baru datang ada jugak yang dah menunggu untuk pulang, pendekata masjid ini tak pernah sunyi dan kosong setiap waktu pasti ada yang keluar masuk tanpa henti tak mengira waktu solat. 
SUBHANALLAH masing-masing berebut pengutip pahala kebajikan 1000 kali jika dibandingkan dengan masjid lain. 
ALLAHUAKBAR boleh menitis airmata bila dikenangkan kemurahan Allah mengizinkan kita disini ...


20 comments:

  1. AllahhuAkbar... seronoknya Kak Noor.

    Entah bilalah kakcik akan dapat menjejakkan kaki ke sana lagi...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, syukur kak noor dah selamat sampai sana dah. Selamat beramal ibadat kak.
    Ciktie ni pun tak tau lagi la nak sampai sana tah

    ReplyDelete
  3. Seronoknya Kak Noor.. Alhamdulillah ,syukur kaknoor dah selamat sampai..
    Moga dipermudahkan urusan Kak Noor disana..
    Doakan juga agar kami2 semua dapat jejak kaki kesana..aamiin..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, kak noor selamat sampai.. Seronoknye dpt ke sana.
    Semoga dipermudahkan urusan kak noor di sana.. Doakan ira juga berpeluang jejak kaki ke sana ye..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah Kak Noor, Bestnya dah sampai kat tanah suci haramain
    .
    semoga amalan ibadah Kak noor diterima oleh Allah swt.
    .
    Doakan banyak banyak kami di Malaysia ni semoga sentiasa diberikan taufik dan hidayahnya
    .
    Semoga keberkatan terus ada di Malaysia
    .
    Selagi ada insan beragama islam

    ReplyDelete
  6. waalaikumusalam kak nor, alhamdulillah.. bestnya.. dpat tengok gambar pun rasa teruja kak. semoga akak dapat beribadah dengan tenang ye.. doakan kami di sini jugak supaya beroleh ketenangan..

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum kka..doa kan saya sekeluarga dipanggil kesana juga kak..saya nak bawak sikecik ni ke sana.

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum,
    Semoga mendapat umrah yang mabroor.
    Dipermudahkan segala urusan.
    Selamat pergi & kembali.

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum.

    Semoga mendapat umrah yg maqbullah.

    Insya Allah

    ReplyDelete
  10. kak noor ....murahnya rezeki kak noor dapat ke sana lagi.
    Amin, amin semoga ada rezeki kami lagi ke sana.Semoga dipermudahkan.
    tak sabar nak baca cerita kak noor di sana

    ReplyDelete
  11. Selamat menunaikan ibadat umrah semuga dipermudahkan segala urusan Kak Noor.

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah..semoga dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete
  13. Salam knoor, dgn rendah hati mta tolong sangat knoor sampaikan salam saya( sebut nama saya ye knoor) kpd junjungan yg dirindui, moga suatu hari saya pun dpt ke sana..
    Semoga knoor mdpt umrah yg mabrur, aminn.

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum k.noor...
    Moga diberi kesihatan yg naik utk beribadah di tanah suci, dipermudahkan segala urusan serta beroleh umrah yg mabrur...
    Seru2 dan DOA kan lah kami ke sana lagi.. Teringin nak bawak anak2 buat umrah :)

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah dah sampai. Selamat beribadah kaknoor.
    Saya mengaminkan doa kaknoor. Teringin sgt nak ke sana!

    ReplyDelete
  16. Alhamdulilah kak...semoga dipermudahkan akk di sana nti ok

    ReplyDelete
  17. ALHAMDULILLAH..SELAMAT BERIBADAH SEBANYAK MUNGKIN

    ReplyDelete
  18. Eh.... tetiba pulak saya rasa sedih bila baca doa KN untuk kami kami tu.
    Membayangkan jauh nya perjalanan tu pun dah terasa letihnya KN. Tp moga kerinduan untuk beribadah kepadaNya mengatasi segala galanya ye KN

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home