Malasnya Nak Menulis

Malasnya Nak Menulis

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Alhamdulillah dah tiga hari sampai kerumah
Home Sweet Home kata mat saleh
Tapi mood nak menulis blog masih belum sampai lagi
Mungkin dek kerana keletihan dan kelesuan kot
Nak kena tunggu mood baru lagi ni
Jadi jom lah layan gambar - gambar saki baki diMekah dan Madinah ya.
Semoga Allah menjemput lagi tahun depan selagi ada kesempatan dan kesihatan ni
Tak puas rasa nya duduk kat sana
Tapi apakan daya kan huhu 😩😩😩

 

Seawal jam 4 pagi sudah bertolak kemasjidil haram 
Nampak tak bulan sabit tu alahaiii rindu bertandang lagi

 

Bacaan AL QURAN dari Brunei dah baca sedikit, sampai ke Madinah ingat nak khatam disana, tapi Allah dah tentukan khatam dimasjidil haram ni Alhamdulillah bersyukur sangat dapat membaca dan khatam dalam masjid ni kerana ganjaran pahala nya 100,000 kali setiap kebaikan yang kita lakukan,  MAASYA ALLAH begitu pemurahnya ALLAH pada hamba nya 

 

Semasa sedang menunggu waktu solat, jemaah belum ramai, kaknoor memang suka datang awal supaya dapat tempat, kaknoor tak suka kalau datang lambat kita susah nak dapat tempat kadangkala dapat menyakitkan hati jemaah lain sebab terpaksa bersempit-sempit biarlah kita solat dengan redho Allah dan redho jemaah sekeliling kita jugak kan.

 

Antara dessert yang disediakan oleh pihak hotel 
Makan tak boleh memilih sangat apa yg disediakan layan je
Alhamdulillah tak lapar lah hehe

 

Alhamdulillah bersyukur diatas apa yang disediakan. 

 

Alhamdulillah jika ada waktu dan usia mohon ALLAH jemput lagi setiap tahun ameen ya robbal alameenn 

22 comments:

  1. Ameen..moga PC sekeluarga berpeluang untuk ke sana juga kak satu hari nanti...

    ReplyDelete
  2. Di mata kakcik, makanan yang dihidangkan itu agak mewah juga...

    Terbayang-bayang suasana waktu di sana. Entah bila berpeluang lagi.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..kak noor dah selamat sampai...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..kak noor dah selamat sampai...

    ReplyDelete
  5. Moga saya dijemput menjadi tetamuNya juga Kak...

    ReplyDelete
  6. Aamiin...sy pon bharap dijemput skali lg ke sana. Kali ni nk pergi bsama2 mak & suami...Insyaallah

    ReplyDelete
  7. Aamiin...
    Semoga impian CH kesana satu keluarga tercapai jua hendaknya..
    Rindu dgn haramain...

    ReplyDelete
  8. Moga saya juga dijemput ke sana juga

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah..semoga kita semua diberi peluang utk kesana..

    ReplyDelete
  10. amin.. sedap nampaknya juadah kak noor tu.. lelebih lagi tengah tghari ni.. heheh..

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah Kak Noor selamat pulang dari menunaikan ibadah Umrah. Muga cepat segar tenaga dan boleh mula berblog semula

    ReplyDelete
  12. Saya pun rindu dan teringinnnn sangat nak kesana, tapi belum kesampaian lagi...

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, selamat smp ke tanah air semula ya knoor, in shaa Allah ada rezeki ada lagi kesempatan ke sana.

    ReplyDelete
  14. Kak Noor, selamat kembali ke rumah :) Tak apa, rehat dulu. Bila dah bertenaga dan ada mood barulah Kak Noor cerita panjang2, ya?

    ReplyDelete
  15. Amin..semoga dimakbulkan semua hajat kita..amin..

    ReplyDelete
  16. TAK BOLEH komplen...nanti semua tak ada selera nak makan

    ReplyDelete
  17. jgnla mls2 kak noor... share lah cite kt sana... mesti besst

    ReplyDelete
  18. Bila tengok gambar-gambar KakNoor terus rindu teringat nak sandar-sandar kat tiang yg sejuk tu KakNoor. Sungguh memang tak ada keseronokan yg setanding ketika di sana.

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah kak noor.. saya pun berharap dapat menjejakkan kaki ke sana satu hari nanti..

    ReplyDelete
  20. Bilalah agaknya saya dan family dijemput ke sini pulak...
    Makanan dia pun nampak sedap tu KN. Kalau saya mau makan tak hingat tu hihi

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home