Tempahan Tart Nenas CNY

Tempahan Tart Nenas CNY

Assalamualaikum 
Selamat malam semua nya ya
Biasa lah tukang masak ni tak pernah habis dengan 
Aktiviti memasak dan membaking
Sekarang ni sibuk dengan temapahan untuk Cny pulak
Memang kaknoor tak ambik banyak jenis kuih 
Satu jenis pun dah tak larat nak buat
Jom yang dekat boleh lah tempah masih buka ni tempahan
Yang jauh sabo je lah ya kena buat sendiri 

 


 

 

Kalau ada yang bekenan di Brunei bolehlah contact kaknoor 
Whatsapp // msg  +673 8739160 nombor ni ya seminggu saja tempahan ni dari sekarang sebab lepas ni dapur tutup .

 

10 comments:

  1. Hati PC berdarah lagi...kenapa comel sangat kak tart nenas nya nie...lagi satukan uniklah kak...bentuk kerang..memang unik.. :)

    ReplyDelete
  2. jarang2 saya melihat tatr nenas berbentuk mcm ni..comel sangat kak noor..

    ReplyDelete
  3. Tart nenas kerang ye kak noor..
    Bestnya dah lama tak makan tart nenas ni :)

    ReplyDelete
  4. wahhhh, tart kerang. Sy cadang Kak Noor gubah resipi (cam gubah lagu plak) tart inti kerang. Buat masin dan pedas kak noor.

    ReplyDelete
  5. ya Allah kak noor, comei nya tart nenas kerang nih...
    kt sini tak penah jumpa pun bentuk camni...

    ReplyDelete
  6. lawo nya tat nenas kaknoor...kerang-kerangan!

    ReplyDelete
  7. TART NENAS KERANG KUNING N CANTIK SGT

    ReplyDelete
  8. Kak Noor, first time PH tengok tart nenas dalam bentuk seashells. Cantiklah.

    ReplyDelete
  9. Tak pernah jumpa tart nenas bentuk kerang ni KN. Nilah pertama kali tau... Bentuk kerang ni mesti femes kat Brunei kan

    ReplyDelete

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home